С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
16 яну 2018, 13:56, 2924 прочитания

Lego и Tencent ще си партнират при разработването на продукти в Китай

Сътрудничеството предвижда съвместно разработване на игри, онлайн видеа и социална мрежа за деца

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Двете компании ще създадат "видеозона" за деца на стрийминг платформата на Tencent.
Най-голямата технологична компания в Азия Tencent и вторият най-голям производител на играчки в света Lego ще си партнират в Китай при разработването на игри, онлайн видеа и социална мрежа за деца. По този начин Lego ще се опита да подобри финансовите си резултати, тъй като датската група изпитва трудности в сферата на дигиталните проекти. От Lego не крият надеждите си към разрастващия се пазар в Китай, където продажбите на играчки през 2016 г. са се увеличили с близо 30%, съобщава Financial Times

Партньорството


Съвместните дигитални инициативи ще са готови до няколко месеца, твърдят от двете групи. Една от тях е онлайн игра, която ще е предназначена единствено за потребители в Китай. Партньорството предвижда игрите на Lego да са достъпни на онлайн платформите за игри на Tencent в Китай. От производителя на играчки настояват да се създадат ограничения, които да не позволяват видеа от тяхната продукция да бъдат публикувани в YouTube. Двете страни са се договорили и за изпълнението на проект, чрез който детската социална мрежа LEGO Life да бъде достъпна в Китай. LEGO Life е отворена за ползване в 26 страни.

В Lego бяха извършени ключови рокади през октомври. Бали Пада беше сменен от поста изпълнителен директор в компанията след само 8 месеца, като на нейно място беше назначен по-младият Нийлс Кристиансен.

Lego отвори предприятие в китайския град Дзясин през 2016 г., като към момента очакванията на датската компания са три четвърти от продукцията им в Азия да идва оттам.



Реакции

Якоб Крах, главен директор на Lego в Китай, коментира, че ще се възползват успешно от пазара в Китай, тъй като все повече деца предпочитат дигиталното общуване. Според него реализирането на проектите ще помогне на децата да развиват въображението си.

Вицепрезидентът на дивизията за игри в Tencent - Ана Гао, смята, че сътрудничеството с Lego ще се гради на определени норми, които ще допринесат за утвърждаването на здравословна онлайн среда за децата.

Специалисти са на мнение, че Lego е изправена пред най-голямото си предизвикателство от 2003 г. насам, когато групата беше на път да обяви несъстоятелност. Продажбите ѝ са се понижили с 5% през първата половина на 2017 г. заради слабо представяне на пазарите в САЩ и Европа. Поради това вторият най-голям производител на играчки в света беше принуден да съкрати около 10% от служителите си.

Конкурентите от Mattel

Един от основните конкуренти на Lego – световният лидер по продажби на играчки Mattel, сключи споразумение през 2016 г. с китайския интернет гигант Alibaba и производителя на онлайн съдържание BabyTree за продажбата на интерактивни играчки, които са базирани на нейните Fisher-Price проукти. Пазарният дял на Lego в Китай е малко над 3%, докато на Matell е около 2%.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

По торбичката посрещат 5 По торбичката посрещат

Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa

21 яну 2020, 4431 прочитания

Най-динамичните компании за машини и оборудване: Отличниците са тук Най-динамичните компании за машини и оборудване: Отличниците са тук

Общите приходи в секторната класация в "Гепард" са скочили с над 68% до 263 млн. лв.

21 яну 2020, 752 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Директен полет ще свързва България и Азербайджан

Нискотарифната Buta Airways ще лети между Баку и София веднъж седмично

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10