Бавни Държавни Железници

До началото на март 80 жп гари, или 1/3 от всички, трябва да продават билети в реално време. Системата обаче напредва изключително бавно

Извън обхвата на системата засега остават международните влакове. Недоволни пътници не липсват
Извън обхвата на системата засега остават международните влакове. Недоволни пътници не липсват
Извън обхвата на системата засега остават международните влакове. Недоволни пътници не липсват    ©  Надежда Чипева
Извън обхвата на системата засега остават международните влакове. Недоволни пътници не липсват    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

БДЖ се бави година с поръчките за таблети за кондукторите.
16.7 хил. са продадените онлайн билети през сайта на БДЖ през 2017 г.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
9 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Антонов
    • - 1
    • + 1

    За сравнение японските железници са на милиони светлинни години от нашето БДЖ.

    Нередност?
  • 2
    geordgeo avatar :-?
    geordgeo
    • + 4


    До коментар [#1] от "
    just_did_it
    ":


    Човече, и дума не може да става за каквото и да е сравнение. БДЖ още се намира в средата на 20-ти век... там някъде, не виждам да има желание за промяна. Виж, за източване си става, затова и така си остава...

    Нередност?
  • 3
    ivankristov avatar :-|
    ivankristov
    • + 2

    синчето на плевенски комунистически функционер и бивш служител на мултигруп по недоразумение министър на транспорта от 2009г. целенасочено води бдж към фалит

    Нередност?
  • 4
    sensi avatar :-|
    Асен Петров
    • + 5

    До коментар [#1] от "just_did_it":

    След ката разбрали, че разтоянието Бургас - София се изминава за 8 часа от БДЖ, японците помислили , че България е по голяма от Китай.

    Нередност?
  • 5
    cnu44483672 avatar :-|
    cnu44483672
    • - 1
    • + 1

    Като всичко в България и тука топлата вода ще измисляме. Като сме толкова кадърни взимате една работеща превеждате я на бг и я ползвате. Връзка с всяка гара, че те имат пулно покритие с оптика покрай жп линията това се решава максимум за седмица. Интернета за всяка гара вече няма коментар според предишното изречение. Виж вече да научите кондукторите да ползват таблети това е много сложно. По лесно е напишете едно приложение за андроид и го качете на телефона им и спестихте от таблети и обучение, че от висене на феиса нямат време да работят. И защо са им принтери, аз не знам някой да няма телефон на днешнонвреме, един смс с номер и ето ти издаден билет, а на тия със смартфони няма и да има нужда от смс. Мен ми се струва че ние обичаме скъпите държавни поръчки. Малко мозък и желание е нужно.

    Нередност?
  • 6
    slavuni avatar :-|
    slavuni

    Като сме започнали да вадим кирливите ризи на БДЖ, нека да кажем и името на служителя, който упорите защитава тезата, че е напълно нормално един и същи билет да се продава ЕДНОВРЕМЕННО

    Нередност?
  • 7
    slavuni avatar :-|
    slavuni

    Като сме започнали да вадим кирливите ризи на БДЖ, нека да кажем и името на служителя, който упорите защитава тезата, че е напълно нормално един и същи билет да се продава ЕДНОВРЕМЕННО на две различни цени. Той се казва Петя Дикова. Виновен за нея е Пешаров, а за него Московски. С такива хора - толкова! Колко ли билета са продадени на една цена, имайки същите билети и друга, по-ниска? Само че, никой пътник не е разбрал за това.

    Нередност?
  • 8
    slavuni avatar :-|
    slavuni

    "Касиерът няма право да възстанови сумата на пътника, тъй като правилата не го позволяват"... В БДЖ е пълно с немислещи хора. Как билетният касиер да възстанови сума, която е влязла в касата на дружеството? Да не би да си ги е прибрал тези 7 лева в джоба този билетен касиер? И изобщо, БДЖ е компания, субсидирана от данъкоплатеца. Кой ли е този толкова важен Пешаров, че еднолично да преценява дали да връща пари, или да не връща пари на пътника? Част от тези пари са на данъкоплатеца, господин Пешаров. Едва ли Московски му е разрешил да раздава средства по преценка и в стил "една сутрин се събудих и реших да направя нещо добро".

    Нередност?
  • 9
    clint_eastwood avatar :-|
    clint_eastwood
    • + 2

    БДЖ е един умален мащаб на България - има потенциал, има начин да се развие, но просто няма воля заради интересите на определени хора. Не си мислете, че е на това дередже (и БДЖ, и България) от некадърност.

    Нередност?
Нов коментар