Бавни Държавни Железници
До началото на март 80 жп гари, или 1/3 от всички, трябва да продават билети в реално време. Системата обаче напредва изключително бавно


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
За сравнение японските железници са на милиони светлинни години от нашето БДЖ.
До коментар [#1] от "
just_did_it
":
Човече, и дума не може да става за каквото и да е сравнение. БДЖ още се намира в средата на 20-ти век... там някъде, не виждам да има желание за промяна. Виж, за източване си става, затова и така си остава...
синчето на плевенски комунистически функционер и бивш служител на мултигруп по недоразумение министър на транспорта от 2009г. целенасочено води бдж към фалит
До коментар [#1] от "just_did_it":
След ката разбрали, че разтоянието Бургас - София се изминава за 8 часа от БДЖ, японците помислили , че България е по голяма от Китай.
Като всичко в България и тука топлата вода ще измисляме. Като сме толкова кадърни взимате една работеща превеждате я на бг и я ползвате. Връзка с всяка гара, че те имат пулно покритие с оптика покрай жп линията това се решава максимум за седмица. Интернета за всяка гара вече няма коментар според предишното изречение. Виж вече да научите кондукторите да ползват таблети това е много сложно. По лесно е напишете едно приложение за андроид и го качете на телефона им и спестихте от таблети и обучение, че от висене на феиса нямат време да работят. И защо са им принтери, аз не знам някой да няма телефон на днешнонвреме, един смс с номер и ето ти издаден билет, а на тия със смартфони няма и да има нужда от смс. Мен ми се струва че ние обичаме скъпите държавни поръчки. Малко мозък и желание е нужно.
Като сме започнали да вадим кирливите ризи на БДЖ, нека да кажем и името на служителя, който упорите защитава тезата, че е напълно нормално един и същи билет да се продава ЕДНОВРЕМЕННО
Като сме започнали да вадим кирливите ризи на БДЖ, нека да кажем и името на служителя, който упорите защитава тезата, че е напълно нормално един и същи билет да се продава ЕДНОВРЕМЕННО на две различни цени. Той се казва Петя Дикова. Виновен за нея е Пешаров, а за него Московски. С такива хора - толкова! Колко ли билета са продадени на една цена, имайки същите билети и друга, по-ниска? Само че, никой пътник не е разбрал за това.
"Касиерът няма право да възстанови сумата на пътника, тъй като правилата не го позволяват"... В БДЖ е пълно с немислещи хора. Как билетният касиер да възстанови сума, която е влязла в касата на дружеството? Да не би да си ги е прибрал тези 7 лева в джоба този билетен касиер? И изобщо, БДЖ е компания, субсидирана от данъкоплатеца. Кой ли е този толкова важен Пешаров, че еднолично да преценява дали да връща пари, или да не връща пари на пътника? Част от тези пари са на данъкоплатеца, господин Пешаров. Едва ли Московски му е разрешил да раздава средства по преценка и в стил "една сутрин се събудих и реших да направя нещо добро".
БДЖ е един умален мащаб на България - има потенциал, има начин да се развие, но просто няма воля заради интересите на определени хора. Не си мислете, че е на това дередже (и БДЖ, и България) от некадърност.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.