Придобиванията - новата стратегия за развитие на Ferrero

Италианската компания купи американския бизнес на Nestle и смята да продължи да се разширява извън Европа

За последните три години четвъртата по големина компания в сектора придоби шест фирми, половината от които в САЩ
За последните три години четвъртата по големина компания в сектора придоби шест фирми, половината от които в САЩ
За последните три години четвъртата по големина компания в сектора придоби шест фирми, половината от които в САЩ    ©  Reuters
За последните три години четвъртата по големина компания в сектора придоби шест фирми, половината от които в САЩ    ©  Reuters

В продължение на почти 70 години италианската семейна шоколадова компания Ferrero избягва придобиванията и се развива самостоятелно, като създава нови продукти. Това време обаче вече отмина. С Джовани Фереро начело производителят на течния шоколад Nutella вече се разраства извън Европа. За последните три години четвъртата по големина компания в сектора придоби шест фирми, половината от които в САЩ.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар