Анна Гълъбова, "Ди Есенс": От преработка на билки се печели повече, отколкото от износа им
Собственикът на младата козметична компания разказва пред "Капитал" за проблемите и потенциала в сектора


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Над 90% от българските билки се изнасят като суровина и това определя ниската им продажна цена. Средно за България тя е 1400 евро за тон. Страни със силно развита преработваща индустрия постигат средна цена на тон от 4950 евро за Франция, 7700 евро за Швейцария и 20 810 долара за Япония.
"И в България може да печелиш повече, ако преработваш билките, а не ги изнасяш на бали и в чували", убедена е Анна Гълъбова – собственик на младата компания "Ди Есенс" (The Essence), която произвежда козметични продукти с марката Wild.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Много се радвам, че същестуватат млади и предприемчиви хора, които с желание и хъс използват лечебните свойства на българските билки и създават качествена натурална козметика, конкурираща се по качество с световни мараки в сектора.
Ползвам от скоро продуктите с марака Wild Cosmetics и горещо ги препоръчвам!
Успех "Ди Есенс"
Много се радвам да чета такива новини! Прекрасна Анна Гълъбова, успех на Ди Есенс
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.