Продажбите на H&M в България растат до 139 млн. лв. през 2017 г.
Приходите от местния пазар продължават да се увеличават, но темповете се забавят осезаемо
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Продажбите на шведската верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) в България са продължили да се увеличават и през 2017 г., но темповете на нарастване на бизнеса й в страната са се забавили значително спрямо година по-рано. Това показват данните от публикувания в края на януари финансов отчет за фискалната 2017 г., която обхваща периода от 1 декември 2016 г. до 30 ноември 2017 г.
За изминалата година приходите на H&M от българския пазар са били общо 697 млн. шведски крони, или около 139 млн. лв. В сравнение с предишните 12 месеца те са се увеличили с 9%, но преизчислено в левове нарастването е със 7%. Темпът е осезаемо по-слаб от отчетения за фискалната 2016 г. ръст с 25% (и в крони, и в левове).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Направеният анализ в началото на статията не дава ясната картина. Съпоставяне на последното тримесечие на миналата година с първото на тази 2018г не е показателно за настъпващи изменения на пазара. Заключителната част доказва това.Заделяне на средства за развитие са също оборот и трябва да се отчитат като такъв. Правилно е виждането,че за да има ръст в продажбите, трябва да има нова програма за развитие, която да осигури и допълнително приходи. Промяна в структурата на оборота също е от значение, както и повишаване изискванията за качество на стоки и услуги.
Кой купува тези парцали???
Също щеше да е от полза да сложат една графика с цената на акциите, която е доста надолу. Паднало е нивото на марката доста, поне в частта за мъже. Но няма страшно, това е много конкурентен сектор и постоянно се създават нови брандове.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.