С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 фев 2018, 13:32, 2657 прочитания

Toyota повиши прогнозата си за печалбата през 2018 г.

Промяната е заради по-високите продажби на вътрешния пазар и най-добрия тримесечен финансов резултат от две години

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Японската автомобилна компания Toyota Motor повиши очакванията си за печалбата през тази година с 10%. В основата на по-добрата прогноза са по-големите продажби на вътрешния пазар, което доведе до най-високата тримесечна оперативна печалба за производителя от две години. Допълнително положително влияние оказва и слабата йена, съобщава Reuters.

Над 20 млрд. долара печалба


Най-големият производител на автомобили в Япония и втори в света очаква оперативната печалба през тази финансова година да се повиши с 10% до 2.2 трлн. йени (20.23 млрд. долара) от 1.99 трлн. йени през предходната. Предишните очаквания бяха за 2 трлн. йени.
За третото тримесечие компанията отчете висока оперативна печалба, като за октомври тя е 673 млрд. и е по-висока с 54% спрямо година по-рано. Тя е над очакванията на анализаторите за 527.2 млрд. йени и е най-висока от последното тримесечие на 2015 г.

По-добри резултати на вътрешния пазар

Оперативната печалба на компанията се увеличава на фона на по-добрите продажби в страната и на по-слабите в най-големия й пазар - Северна Америка, където автомобилните производители предлагат големи отстъпки, опитвайки се да произвеждат и продават повече автомобили.



Японският производител е продал 2.63 млн. автомобила в света през последното тримесечие при 2.28 млн. годна по-рано. Продажбите в Япония се повишават с 3%, а тези в Северна Америка спадат от 745 хил. на 735 хил. В Европа повишението е 1.7%.

Доброто представяне на американския пазар е от важно значение за Toyota, за да си осигурява нужните инвестиции в нови технологии. Тъй като американските шофьори продължават да бъдат силно привлечени от по-големите модели като SUV автомобили и пикапи, Toyota, най-известна със седаните си Camry и Corolla, се опитва да пренасочи производството от автомобили към пикапи.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

SpaceX иска да набере още 250 млн. долара 2 SpaceX иска да набере още 250 млн. долара

След новия инвестиционен рунд, който трябва да затвори през март, компанията ще бъде оценена на общо 36 млрд. долара

24 фев 2020, 401 прочитания

Глобалните авиокомпании може да загубят почти 30 млрд. долара тази година заради коронавирус Глобалните авиокомпании може да загубят почти 30 млрд. долара тази година заради коронавирус

Голяма част от загубите през 2020г. ще бъдат понесени от китайските превозвачи

24 фев 2020, 413 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-богатият чех, Петр Келнер, купува "Теленор"

Групата му PPF вече активно преговаря за балканския телеком бизнес на норвежкия оператор, научи "Капитал" от няколко източника

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10