Snap отново е във възход
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Snap отново е във възход

Потребителите на Snapchat са се повишили до 187 млн.

Snap отново е във възход

Компанията увеличава приходите си със 72% през последното тримесечие

5145 прочитания

Потребителите на Snapchat са се повишили до 187 млн.

© Reuters


Новата версия на Snapchat ще е достъпна в целия свят до март.

Собственикът на мобилното приложение Snapchat – американската компания Snap, отчита ръст на потребителите на онлайн платформата и на приходите през последното тримесечие на 2017 г., съобщава Reuters. Поради това мениджмънтът на технологичния гигант e уверен, че стартъпът може да се конкурира успешно с контролираната от Facebook социална мрежа – Instagram. След новината стойността на акциите на групата скочи с повече от 20%.

Над очакванията

Активните потребители на Snapchat са се увеличили през последното тримесечие от 178 млн. до 187 млн., което е над очакванията на анализаторите. Това е ръст от 18% спрямо същия период от предходната година. Освен това броят на лоялните потребители се повишава, тъй като са поправени неизправности в софтуера на онлайн платформата, която е подходяща за Android, коментираха от американската група.

Приходите на компанията са нараснали със 72% до 285 млн. долара. Прогнозата на анализаторите беше за 253 млн. долара. В основата на ръста са и платени реклами около Деня на благодарността и Коледа.

Нетната загуба на дружеството е нараснала почти двойно - до 350 млн. долара, докато преди година е била 170 млн. долара.

Конкуренцията в сектора

Преди време Instagram, която получава сериозно финансиране от Facebook, обяви, че ще копира част от предлаганите услуги на Snapchat като филтрите при снимки и изчезващите съобщения и снимки. Ръстът на потребителите на мобилното приложение на Snap се забавя от началото на 2017 г. заради конкурентната платформа Instagram, чиито потребители са 2 пъти повече, смятат специалисти. Въпреки това Snap се е фокусирала върху стратегията си и поправянето на неизправности на приложението, като не се влияе от конкурента Instagram, твърдят експерти от бранша.

Майкъл Пактър, анализатор в инвестиционната компания Wedbush Securites, коментира, че двете групи ще продължават да се конкурират в бъдеще, тъй като Snapchat успява да увеличава приходите си.

Изпълнителният директор на Snap Еван Шпигел заяви, че мобилното им приложение вече е обновено, за да бъде леснодостъпно за хора от всички възрасти. Шпигел обясни, че новата версия се използва от около 40 млн. души, и допълни, че до края на първото тримесечие на тази година ще е достъпна във всички страни.

Новата версия на Snapchat ще е достъпна в целия свят до март.

Собственикът на мобилното приложение Snapchat – американската компания Snap, отчита ръст на потребителите на онлайн платформата и на приходите през последното тримесечие на 2017 г., съобщава Reuters. Поради това мениджмънтът на технологичния гигант e уверен, че стартъпът може да се конкурира успешно с контролираната от Facebook социална мрежа – Instagram. След новината стойността на акциите на групата скочи с повече от 20%.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.