H&M се изправя срещу новата онлайн реалност
Потребителите на компанията намаляват заради появата на онлайн играчи в ритейл сектора
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Шведската верига H&M увеличава приходите и магазините си през последните години, но не успява да подобрява нивата на печалбата. Оперативната печалба на групата е спаднала с около 50% от 2007 г. насам. Компанията е изправена пред редица предизвикателства, като основната опасност за нея е да бъде изместена от онлайн ритейл играчи в Европа като германския конкурент Zalando или от английската група Asos, която предлага дрехи, разнообразни аксесоари и продукти за красота с безплатна доставка.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.