🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

H&M се изправя срещу новата онлайн реалност

Потребителите на компанията намаляват заради появата на онлайн играчи в ритейл сектора

H&M затваря 170 магазина през 2018 г.    ©  Reuters
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Инвеститорите са недоволни от политиката на мениджмънта.

Шведската верига H&M увеличава приходите и магазините си през последните години, но не успява да подобрява нивата на печалбата. Оперативната печалба на групата е спаднала с около 50% от 2007 г. насам. Компанията е изправена пред редица предизвикателства, като основната опасност за нея е да бъде изместена от онлайн ритейл играчи в Европа като германския конкурент Zalando или от английската група Asos, която предлага дрехи, разнообразни аксесоари и продукти за красота с безплатна доставка.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.