H&M се изправя срещу новата онлайн реалност
Потребителите на компанията намаляват заради появата на онлайн играчи в ритейл сектора
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Шведската верига H&M увеличава приходите и магазините си през последните години, но не успява да подобрява нивата на печалбата. Оперативната печалба на групата е спаднала с около 50% от 2007 г. насам. Компанията е изправена пред редица предизвикателства, като основната опасност за нея е да бъде изместена от онлайн ритейл играчи в Европа като германския конкурент Zalando или от английската група Asos, която предлага дрехи, разнообразни аксесоари и продукти за красота с безплатна доставка.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове