Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
14 фев 2018, 9:29, 1735 прочитания

Porsche и Audi разработват обща платформа за електрически автомобили

Целта е да намалят разходите и да помогнат за развитието на технологиите в бранша

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Rolls-Royce ще произвежда само електрически коли до 2040 г.

Решението на компанията е провокирано от затягащите се регулации за ограничаване на вредните емисии

16 май 2018

Трансформацията на автомобилните производители

След като Volkswagen и General Motors инвестират милиарди в електромобилите, надмощието на Tesla далеч не е сигурно

26 мар 2018

Volkswagen инвестира още 20 млрд. евро в 16 предприятия за батерии

Производителят работи за намаляване на количеството кобалт, необходимо за електрическите му модели

14 мар 2018

Саудитска Арабия е новата пазарна възможност за автомобилните производители

След падането на забраната за шофиране на жените продажбите се очаква да се повишат

8 мар 2018

Fiat Chrysler се отказва от дизеловите автомобили

Високите производствени разходи около дизеловата технология оказват влияние за решението на FCA

26 фев 2018

Tesla предупреди, че разходите й може да се увеличат през 2018 г.

Компанията ще се придържа към целите си за производство на Модел 3 и съобщи, че очаква да генерира печалба "по някое време тази година"

8 фев 2018

Германският автомобилен сектор беше ударен от скандал с опити върху хора и маймуни

Volkswafen, Daimler и BMW са финансирали изследователски институти за експериментите, сега се разграничават от действията им

30 яну 2018
Дъщерните компании на Volkswagen - Audi и Porsche, работят по съвместен проект за разработването на обща платформа за производство на електрически автомобили. Целта е компаниите да намалят разходите си и едновременно с това да помогнат за развитието на технологията, съобщава Reuters.

Главният изпълнителен директор на Audi Рупърт Стадлер заяви, че "до 2025 г. създаването на този тип продукти ще ни струва едва едноцифрена милиардна сума в евро ". А неговият колега от Porsche Оливър Блум допълни, че поотделно разходите на двете компании в тази посока биха се увеличила с 30%.

По предварителни данни за изпълнението на проекта двете компании ще наемат допълнителни разработчици, като Audi планира да даде работа на нови 550 специалисти, а Porsche – на 300. Крайният резултат трябва да е създаването на платформа за производство на различни модели електромобили. Тя трябва да е готова през 2021 г.

Заедно напред

В момента повечето представители на автомобилния сектор се водят по максимата "създаване на колите на бъдещето". На този фон акцентът се слага върху пробиви в сферата на автономността на автомобилите и преминаването от бензин и дизел към алтернативни източници, главно електроенергия. Именно по това отношение създаденото от Audi и Porsche партньорство цели да зададе "желания курс" в перспектива, като в тази връзка Стадлер отбеляза "две глави мислят по-добре от една".



Обединявайки експертизата на двете водещи компании в портфолиото на Volkswagen, реализацията на проекта ще увеличи темповете на взаимния прогрес и съответно ще представи реални резултати по-рано от очакваното. "Заедно ще напредваме по-бързо по указаната посока, като се възползваме от синергии и оползотворяваме уменията си", коментира Оливър Блум, цитиран от Digital Trends.

Новото сътрудничество между Audi и Porsche не е изненада, като се има предвид, че имат общ собственик и са работили заедно през годините по моделите SUV. Въпреки кооперацията помежду им Audi и Porsche продължават да бъдат две отделни компании и не се очаква сливане на брандовете.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Крайният срок е
27 май!


Повече подробности на capital.bg/next

Остават броени дни до крайния срок за участие в конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018!



“Капитал” и “Кариери” търсят активните, вдъхновени и вдъхновяващи мениджъри и предприемачи.

За да разкажем историите им.
И да ги наградим с EMBA стипендии от City College - международния факултет на The University of Sheffield.

Кандидатствай или номинирай Next Generation мениджър или предприемач!


Конкурсът се провежда с подкрепата на Trelleborg.

Прочетете и това

"Надарен господар" от Дубай влезе в "Булгартабак" 1 "Надарен господар" от Дубай влезе в "Булгартабак"

18.1% от акциите на цигареното дружество имат пореден нов собственик

24 май 2018, 226 прочитания

Adobe придобива платформата за онлайн търговия Magento Commerce Adobe придобива платформата за онлайн търговия Magento Commerce

Сделката на стойност 1.68 млрд. долара ще спомогне за укрепването на облачния бизнес на създателя на Photoshop

23 май 2018, 956 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Как да приобщим новия колега

Процесът е продължителен - започва още преди първия работен ден и не приключва непосредствено след края на обучителния период

На стаж в ЕС: къде, кога, как

Няколко по-малко известни институции на Европейския съюз и възможностите за стаж, които предлагат

Ела в клуба на Next Generation бизнес лидерите (видео)

Членове на журито на конкурса и финалисти през годините споделят защо и как

Как да накараш шефа да те слуша?

"Кариери" и Шефийлдският университет организират практически уебинар за ефективно представяне на бизнес казуси, предназначен за хора, които искат да "продадат" идеите си на своите ръководители, колеги или клиенти

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Uber отчете по-ниска загуба и растеж на приходите

Финансовите резултати ще улеснят листването на компанията

Развод на 20-ата година

Развалянето на догворите с ТЕЦ "Контур Глобал Марица изток 3" и ТЕЦ "Ей И Ес Гълъбово" ще е сложно

Човек от изчезващ вид

Какво прави "непрофесионалния алпинист" Боян Петров уникален

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Цвят и светлина

Сградата на операта в Сидни става светлинна скулптура

Помагай лесно

Пътеводител на начинаещия доброволец

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 20

Капитал

Брой 20 // 19.05.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Шансът на България за чакалнята на еврозоната се сви, турската лира се обезцени рекордно

Емисия

DAILY @7PM // 23.05.2018 Прочетете