С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 фев 2018, 10:44, 3732 прочитания

Air France-KLM увеличава броя на местата въпреки конкуренцията от нискотарифни компании

Френският превозвач планира да свие още разходите си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Air France-KLM ще увеличи пътническия си капацитет въпреки несигурната пазарна атмосфера и засилващата се конкуренция от страна на нискотарифни авиокомпании, съобщава Bloomberg. Базираният в Париж превозвач ще увеличи местата в самолетите си с до 4% тази година, въпреки че годишните разходи за гориво на компанията се очаква да се увеличат с прогнозните 150 млн. евро. След обявяването на новината в петък акциите на компанията поевтиняха с 6.4%.

"Тъй като навлизаме в 2018 г. в условия на покачващи се цени на петрола и още по-интензивна конкуренция от страна на нискотарифните превозвачи, ще продължим офанзивата", заяви Жан-Марк Янаилак, главният изпълнителен директор на френската компания. Компанията в момента е в процес на обсъждане на стратегически партньорство, които биха затвърдили позициите на превозвача в полетите на дълги разстояния. Въпреки това от компанията отхвърлиха възможността за инвестиране във финансово нестабилния италиански превозвач Alitalia.


Компанията също така планира да свие разходите с 1.5% през тази година, след като миналата те не бяха понижени. Оперативната й печалба през 2017 г. е нараснала с 42% до 1.49 млрд. евро, докато очакванията на анализаторите бяха за 1.52 млрд.

Свирепа конкуренция

Air France заложи на по-агресивна маркетингова стратегия, след като прекъсна цикъла на загуби и трудови спорове през 2017 г., допринасяйки за годишен ръст от 160% на акциите на компанията. Въпреки това перспективите за компанията изглеждат все по-трудни, докато нискотарифните авиокомпании навлизат на все повече пазари и летят до все повече дестинации. Предизвикателство за Air France е навлизането на Ryanair на френския пазар, като ирландската компания в момента се опитва да открие първите си френски бази. Освен това нискоразходни компании като Norwegian Air открито изразяват намеренията си да навлязат в полетите на дълги разстояния, в частност трансатлантическите маршрути.



Планираният ръст в пътническия капацитет на компанията следва по-скромното увеличение от 2.6% през 2017 г., в основата на което стоеше ръст на резервациите, които са измерител за търсенето на полети и единични приходи, които определят тарифите. Увеличаването на местата ще включва и междуконтинентални превози, където за момента Air France-KLM очаква сериозна конкуренция от Level - нискотарифното подразделение на British Airways, което се подготвя за предлагането на полети от Париж до Ню Йорк на цени от 129 евро. Това преструктуриране на бранша отразява желанието на потребителите да пътуват при по-ниски цени на полетите, дори това да означава да намалят багажа си или да доплатят допълнително за него.

Въпреки това от Air France все още нямат намерение да обособяват своя собствено звено за нискотарифни полети на дълги разстояния, заяви Фредерик Гагей, главният финансов директор на компанията, в интервю за Bloomberg TV.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

България вече не е вторият най-голям акционер в Международната инвестиционна банка България вече не е вторият най-голям акционер в Международната инвестиционна банка

Новият домакин на институцията Унгария окрупни дела си с 10 млн. евро инжекция до 14.72%

19 сеп 2019, 1033 прочитания

Microsoft изкупува обратно акции за 40 млрд. долара Microsoft изкупува обратно акции за 40 млрд. долара

Компанията увеличава с 11% тримесечния дивидент

19 сеп 2019, 856 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Лондон заплашва Uber с нови регулации

Транспортният регулатор иска да ограничи времето за работа на шофьорите

Португалският инвеститор в българско стъкло

До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие