С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 фев 2018, 10:44, 3796 прочитания

Air France-KLM увеличава броя на местата въпреки конкуренцията от нискотарифни компании

Френският превозвач планира да свие още разходите си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Air France-KLM ще увеличи пътническия си капацитет въпреки несигурната пазарна атмосфера и засилващата се конкуренция от страна на нискотарифни авиокомпании, съобщава Bloomberg. Базираният в Париж превозвач ще увеличи местата в самолетите си с до 4% тази година, въпреки че годишните разходи за гориво на компанията се очаква да се увеличат с прогнозните 150 млн. евро. След обявяването на новината в петък акциите на компанията поевтиняха с 6.4%.

"Тъй като навлизаме в 2018 г. в условия на покачващи се цени на петрола и още по-интензивна конкуренция от страна на нискотарифните превозвачи, ще продължим офанзивата", заяви Жан-Марк Янаилак, главният изпълнителен директор на френската компания. Компанията в момента е в процес на обсъждане на стратегически партньорство, които биха затвърдили позициите на превозвача в полетите на дълги разстояния. Въпреки това от компанията отхвърлиха възможността за инвестиране във финансово нестабилния италиански превозвач Alitalia.


Компанията също така планира да свие разходите с 1.5% през тази година, след като миналата те не бяха понижени. Оперативната й печалба през 2017 г. е нараснала с 42% до 1.49 млрд. евро, докато очакванията на анализаторите бяха за 1.52 млрд.

Свирепа конкуренция

Air France заложи на по-агресивна маркетингова стратегия, след като прекъсна цикъла на загуби и трудови спорове през 2017 г., допринасяйки за годишен ръст от 160% на акциите на компанията. Въпреки това перспективите за компанията изглеждат все по-трудни, докато нискотарифните авиокомпании навлизат на все повече пазари и летят до все повече дестинации. Предизвикателство за Air France е навлизането на Ryanair на френския пазар, като ирландската компания в момента се опитва да открие първите си френски бази. Освен това нискоразходни компании като Norwegian Air открито изразяват намеренията си да навлязат в полетите на дълги разстояния, в частност трансатлантическите маршрути.



Планираният ръст в пътническия капацитет на компанията следва по-скромното увеличение от 2.6% през 2017 г., в основата на което стоеше ръст на резервациите, които са измерител за търсенето на полети и единични приходи, които определят тарифите. Увеличаването на местата ще включва и междуконтинентални превози, където за момента Air France-KLM очаква сериозна конкуренция от Level - нискотарифното подразделение на British Airways, което се подготвя за предлагането на полети от Париж до Ню Йорк на цени от 129 евро. Това преструктуриране на бранша отразява желанието на потребителите да пътуват при по-ниски цени на полетите, дори това да означава да намалят багажа си или да доплатят допълнително за него.

Въпреки това от Air France все още нямат намерение да обособяват своя собствено звено за нискотарифни полети на дълги разстояния, заяви Фредерик Гагей, главният финансов директор на компанията, в интервю за Bloomberg TV.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

За втора година млади предприемачи могат да кандидатстват в програмата на ABLE За втора година млади предприемачи могат да кандидатстват в програмата на ABLE

Крайният срок за участие е 15 декември

8 дек 2019, 103 прочитания

General Motors и LG Chem ще инвестират над 2 млрд. долара в завод за батерии в САЩ General Motors и LG Chem ще инвестират над 2 млрд. долара в завод за батерии в САЩ

Компаниите ще си сътрудничат в произвоството на нови модели електромобили

8 дек 2019, 210 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Лондон заплашва Uber с нови регулации

Транспортният регулатор иска да ограничи времето за работа на шофьорите

Още от Капитал
Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Гледни точки

Новата поредица прожекции "Киноточка" започва с документален филм за музиката в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10