С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 22 фев 2018, 11:54, 2561 прочитания

Предизвикателствата пред дигиталните медии в САЩ

Неизпълнените прогнози за приходи, несигурната рекламна среда и промените в съдържанието на Facebook са сред основните проблеми пред компании като Vice Media и BuzzFeed

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американските дигитални медии са в труден период и са изправени пред сериозни проблеми, сред които са неизпълнените прогнози за приходи, несигурната рекламна среда и промените, които Facebook направи в новинарския си поток, съобщава Financial Times.

Vice Media, една от големите американски дигитални компании, насочена към младата аудитория, не успя да реализира финансовите си цели за 2017 г., като регистрира приходи със 100 млн. долара по-малко от очакваните. Американската онлайн медия BuzzFeed също не успя да постигне целите си, а Маshable – една от най-иновативните развлекателни медии, беше продадена на изключително ниска цена.


Как да разнообразят съдържанието си

Предизвикателството, пред което са изправени тези компании и други цифрови играчи, е как да разнообразят съдържанието си и да просперират в момент, в който традиционните медии са изправени пред заплаха в лицето на стрийминг услугите, предлагани от Netflix и Amazon Prime.

Несигурният рекламен пазар повишава притесненията на медийните компании, основно заради наложения дуопол на Google и Facebook, които държат 63% от цялата цифрова реклама в САЩ.



Влияние ще окажат и генералните промени в съдържанието, които Facebook направи по-рано тази година – новините от медии и бизнес организации ще останат на заден план за сметка на публикации от семейство и приятели. Пълното въздействие на тези промени все още не е усетено от компании като BuzzFeed и Vox, които използват социалната мрежа за разпространение на съдържанието си, но анализаторите не са оптимисти, че те ще се отразят положително на медиите.
"Промените в информационния поток ще окажат най-негативно въздействие върху издателите, които разчитат предимно на Facebook."
Кристофър Волмер, PwC


Възможностите пред BuzzFeed и Vox

Американската онлайн медия BuzzFeed е изградила голяма аудитория и си е осигурила финансова подкрепа от големи групи като NBC Universal, оценявайки компанията на 1.7 млрд. долара. Но въпреки това заради нереализираните финансови цели в края на миналата година медията обяви, че ще съкрати работни места и ще реорганизира бизнеса си.

Vox смята да намали количеството на съдържанието, което публикува във Facebook, след промените в социалната мрежа, но все пак главният изпълнителен директор Джим Банкоф е оптимист, че медията ще продължи да използва активно платформата. Той описа промените в алгоритъма на Facebook като "непредсказуеми", но заяви, че в крайна сметка те биха могли да бъдат полезни за компанията.

"Промените в информационния поток ще окажат най-негативно въздействие върху издателите, които разчитат предимно на Facebook за трафик, и на компаниите, които се специализират в производството и разпространението на спонсорирани видеоклипове за Facebook", казва Кристофър Волмер, който отговаря за отдела по забавление и медии в PwC.

"Всички нови цифрови играчи се опитват да намерят нови начини за генериране на доходи", добави той.

Дигитализацията на традиционните медии

Докато дигиталните медии търсят нови бизнес модели, някои от традиционните медии поемат по различен път.

The New York Times наскоро заяви, че е достигнала наполовина целта си за удвояване на дигиталните си продажби до 2020 г. благодарение на нарастващите онлайн абонаменти. Вестникът има повече от 2.6 млн. онлайн абонамента, като приходите от тях надхвърлиха 1 млрд. долара миналата година.

Times, Financial Times, Wall Street Hournal и други медии промениха бизнес стратегиите си, като смениха фокуса си от рекламите към абонаментите.

Но както за традиционните, така и за новите медии развиващият се медиен пейзаж не спира да създава проблеми.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 31 август

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

"Софтуер груп БГ": Десет години по-късно. И с партньори три фонда и една банка "Софтуер груп БГ": Десет години по-късно. И с партньори три фонда и една банка

Българската компания започна с технологично решение за микрозаеми, а сега преминава към работа с по-големи финансови институции, включително в Европа

25 авг 2019, 362 прочитания

Лидерът в минната индустрия BHP изплаща рекордни дивиденти Лидерът в минната индустрия BHP изплаща рекордни дивиденти

Компанията увеличава печалбата си след няколко трудни години

25 авг 2019, 767 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Високите цени на металите увеличиха печалбата на BHP Billiton с 25%

Миннодобивният гигант е под прицел на инвеститора активист Elliott Advisors

Опасно ядро около АЕЦ "Белене"

Интересът само от руска и китайска страна и липсата на сериозен частен инвеститор показва, че проектът за нова ядрена централа не е икономически изгоден

Помните ли фразата: "Защото сте абсолютен престъпник!"

Стратегията на Иван Гешев за повече публичност на прокуратурата не е нова, вече има достатъчно примери за вредите от подобни практики

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Ново място: Клуб за естетическо възпитание на артиста (К.Е.В.А.)

Втори живот за знаковото място до НАТФИЗ

Календар и домашно кино

Интересните събития през уикенда и следващата седмица