Предизвикателствата пред дигиталните медии в САЩ

Неизпълнените прогнози за приходи, несигурната рекламна среда и промените в съдържанието на Facebook са сред основните проблеми пред компании като Vice Media и BuzzFeed

Google и Facebook държат 63% от цялата цифрова реклама в САЩ за 2017 година
Google и Facebook държат 63% от цялата цифрова реклама в САЩ за 2017 година
Google и Facebook държат 63% от цялата цифрова реклама в САЩ за 2017 година    ©  Reuters
Google и Facebook държат 63% от цялата цифрова реклама в САЩ за 2017 година    ©  Reuters

Американските дигитални медии са в труден период и са изправени пред сериозни проблеми, сред които са неизпълнените прогнози за приходи, несигурната рекламна среда и промените, които Facebook направи в новинарския си поток, съобщава Financial Times.

Vice Media, една от големите американски дигитални компании, насочена към младата аудитория, не успя да реализира финансовите си цели за 2017 г., като регистрира приходи със 100 млн. долара по-малко от очакваните. Американската онлайн медия BuzzFeed също не успя да постигне целите си, а Маshable – една от най-иновативните развлекателни медии, беше продадена на изключително ниска цена.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tucker_case avatar :-P
    tucker case

    NYT online струва $5,
    Капитал онлайн иска 12лв. което е $7.50...

    Нередност?
Нов коментар