С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
27 фев 2018, 16:07, 18855 прочитания

Кооперация "Панда" придоби правата върху марката Office 1 Superstore за цял свят

Компанията планира над 30 млн. лв. инвестиции в изграждане и разширение на складови и логистични площи

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Кооперация "Панда" придоби всички права върху търговските марки от портфолиото на Office 1 Superstore. Това означава, че тя вече е единствен собственик и представител на брандовете Office 1, Office 1 Superstore, Office 1 Superstore International и Office 1 e-shop за целия свят.

Елка Каменова-Цанкова

[Кооперация "Панда"]
По инициатива от България


"Процесът по придобиването на марките беше иницииран от наша страна като най-успешния и най-перспективен мастърфранчайзер", уточни за "Капитал" председателят на кооперация "Панда" Елка Каменова-Цанкова.

Преговорите продължили повече от 12 месеца, а за финализирането им от Уест Палм бийч, Флорида, пристигнал президентът на Office 1 Superstore International - Марк Бакаш. Договорът е подписан на 20 февруари. Цената на сделката не бе съобщена.

Какво следва



Office 1 Superstore е международна търговска марка на франчайзингова верига магазини, специализирани в продажбата на канцеларски материали и офис оборудване. Кооперация "Панда" притежава правата върху бранда за България от 1998 г.

Марката Office 1 Superstore е позната в 22 държави по света. "В момента тече преразглеждане на договорите и условията по тях и на този етап не можем да кажем нито какъв ще е крайният брой мастърфранчайзери, които ще продължат да работят с нас, нито при какви точно условия. В следващите няколко месеца предстои да направим и цялостна стратегия и план за развитие на марката", коментира за "Капитал" Елка Каменова-Цанкова. По думите й основният фокус на кооперацията в средносрочен план ще бъде развитието на бранда в региона и Европа, намирането на нови и перспективни партньори и разширяването на продуктовото портфолио. "Със сигурност предстоят промени не само в структурата на компанията, но и в начина ни на работа и планиране", обобщи Елка Каменова-Цанкова.

Новият логистичен център

От кооперацията подчертават, че съществена роля за бъдещето на марката ще има и новостроящата се складово-логистична база в Равно поле, която трябва да заработи през второто тримесечие на тази година. Проектът е сертифициран за инвестиция клас А.

Строителството започна през юни 2017. Инвестицията за първия етап е 12.4 млн. лв. за 8600 кв.м площ и включва изграждане на склад с офисна и санитарно-битова зона, с необходимата прилежаща инфраструктура и с една от най-модерните автоматизирани системи в света за складиране и обработка на стоки. В базата ще могат да се поддържат значително по-големи наличности, като капацитетът на експедиция към клиенти ще се увеличи до 12 пъти. Изграждането ще спомогне за разкриването на 80 нови работни места.

Цялото проектиране на складово-логистичния център е за 24 000 кв.м. Вторият етап ще включи допълнителни разширения и складови площи в останалата свободна площ. За него е планирана инвестиция между 18 и 20 млн. лв. в зависимост от степента на оборудване на складовете.

"Инвестициите ни в новия складово-логистичен център несъмнено доста подпомогнаха процеса по придобиването и взимането на решението от страна на американските, вече бивши собственици", обобщи Елка Каменова-Цанкова.

В 42 града в страната

Днес в 42 града в цялата страна работят над 70 магазина Office 1 Superstore, които предлагат "Всичко за офиса под един покрив", а служителите са над 1000.

Получателите на франчайз права плащат еднократна първоначална такса при подписване на договора, както и месечната такса - фиксирана сума според населеното място и броя на населението по статистически данни. Стоките се купуват от логистичния център и от централните магазини на кооперацията. Крайните клиентски цени са фиксирани и задължителни за всички магазини от веригата.

Кооперация "Панда" притежава девет собствени търговски обекта в най-големите градове на страната, управлява и свой онлайн магазин. С български ноу-хау и подкрепа стартираха и магазините Office 1 в Македония, Черна гора, Сърбия, Румъния.

Кооперация "Панда" е група, в която влизат "Кооп Панда" и дъщерните дружества "Транс Ко 04", "Юнайтед стейшънъри груп", "Колоп България". Според консолидирания отчет нетните приходи от продажби за 2016 г. (последните обявени) са 55.136 млн. лв. (51.414 млн. лв. за 2015 г.), а печалбата след облагане с данъци - 5.368 млн. лв. (2.274 млн. лв. за 2015 г.).
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

По торбичката посрещат 2 По торбичката посрещат

Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa

21 яну 2020, 2544 прочитания

Най-динамичните компании за машини и оборудване: Отличниците са тук Най-динамичните компании за машини и оборудване: Отличниците са тук

Общите приходи в секторната класация в "Гепард" са скочили с над 68% до 263 млн. лв.

21 яну 2020, 512 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Comcast предизвиква Мърдок и Disney за Sky

Най-големият кабелен оператор в САЩ предлага 31 млрд. долара за британската телевизионна група

Още от Капитал
Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

Защо свърши водата

ВиК дружествата в България дълги години се управляват безотговорно, зад това вероятно стои корупция и некомпетентност на места, затова и се стига до кризи

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10