С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 28 фев 2018, 16:02, 9862 прочитания

Словенската Adria Airways пуска полети между Любляна и София

Полетите започват от 25 март и ще бъдат три пъти седмично

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Словенската авиокомпания Adria Airways открива директни полети между Любляна и София. Те ще започнат да се изпълняват от 25 март и ще бъдат три пъти седмично – в понеделник, четвъртък и неделя. Началната цена в едната посока е 109 евро.

Авиокомпанията е създадена в началото на 60-те години под името Inex-Adria Aviopromet, като през годините, в които тя работи като авиокомпания на бивша Югославия, превозвачът е специализиран по-скоро в чартърните полети. След разпадането на Югославия и превръщането й в национален авиопревозвач на Словения операционната й структура се променя и тя започва да развива все повече редовните си линии. Авиокомпанията предлага въздушна връзка с Европа от редица балкански градове като Сараево, Скопие, Прищина, Тирана.


През 2016 г. 4K Invest - неизвестен фонд, регистриран в Люксембург, придобива 96% от компанията. Цената на сделката е за 1.2 млн. долара. Компанията затвори някои от базите си - като Полша например, и се фокусира върху полетите от Любляна. В края на 2016 г. авиокомпанията продава и бранда си на неизвестен купувач.

През юли 2017 г. купи базираната в Швейцария Darwin Airline, която оперираше като регионална компания на Etihad Airways, но в края на миналата година Darwin Airline обяви банкрут.

През 2018 г. компанията планира разширяване на мрежата си с 6 нови линии, сред които и тази до София, Хамбург, Женева, Дубровник и други, и увеличаване на честотите по вече съществуващи маршрути.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Веригата Lafka затвори 8 Веригата Lafka затвори

На пазара прогнозират, че държавата в лицето на спортния тотализатор или "Български пощи", ще придобие веригата до седмици

22 фев 2020, 8694 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Свилоза" отчита над три пъти по-висока печалба

Увеличено производство и по-високи цени на продукцията на дъщерното "Свилоцел" са причините за ръста

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10