Най-голямата рекламна група WPP приключи най-слабата си година от 2009 г.

Компанията очаква по-слаби приходи, акциите й поевтиняха до най-ниското ниво от 1999 г.

Мартин Солер е основал компанията през 80-те години на миналия век и в момента е най-големият индивидуален акционер с дял от около 1.4%.
Мартин Солер е основал компанията през 80-те години на миналия век и в момента е най-големият индивидуален акционер с дял от около 1.4%.
Мартин Солер е основал компанията през 80-те години на миналия век и в момента е най-големият индивидуален акционер с дял от около 1.4%.    ©  Reuters
Мартин Солер е основал компанията през 80-те години на миналия век и в момента е най-големият индивидуален акционер с дял от около 1.4%.    ©  Reuters

Най-голямата рекламна агенция WPP е изпратила най-слабата си година от 2009 г. и очаква по-слаби приходи през тази. Това доведе до най-големия спад на акциите й от края на миналия век, съобщава Bloomberg. Приходите й през миналата година са се понижили с 0.9% до 15.2 млрд. паунда, което е най-лошото представяне от 2009 г., когато спадът е бил 8.1% заради глобалната криза, пише Guardian.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар