Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 7 мар 2018, 12:23, 9662 прочитания

Coca-Cola пуска за първи път алкохолна напитка

Компанията ще я продава на японския пазар

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американската група Coca-Cola се разделя със 125-годишната си история като производител единствено на безалкохолни напитки, за да се възползва от бързо развиващия се пазар на слабоалкохолни напитки, доминиран от местния продукт Chu-Hi, съобщава Financial Times. Ходът, описан като "уникален в историята на компанията" от висшия й мениджмънт, ще насочи групата към конкурентния пазар на алкохолни газирани напитки, доминиран от японски марки като Strong Zero, Highball Lemon и Slat.

Плановете на компанията


Плановете на Coca-Cola за Chu-Hi излязоха наяве чрез уебсайта на компанията миналия месец. Ръководителят на японските операции Хорхе Гардуньо коментира, че плановете за навлизане на пазара на Chu-Hi са "логични".

В отговор на въпрос относно новите продукти, които компанията ще представи през 2018 г., Гардуньо каза, че Coke ще експериментира в категория, позната в Япония като Chu-Hi - "напитка в метална кутийка (кен), в която има алкохол", традиционно произвеждана от дестилиран алкохол на име шочу, газирана вода и ароматизатори.
Пазарът на Chu-Hi e разнообразен и предлага стотици вкусови вариации и според данните, използвани на местната група Suntory, растежът варира между 5 и 25% годишно от 2013 г. насам.

Нови възможности



Гардуньо заяви, че планът за навлизане на пазара е пример за това как компанията проучва възможностите за развитие отвъд основния си бизнес. "Coca-Cola винаги е била съсредоточена изцяло върху безалкохолните напитки и това е скромен експеримент, насочен към специфична част от нашия пазар", коментира той в изявление.
Напитките Chu-Hi са с алкохолно съдържание от 3 до 8% - нещо, което ги поставя в пряка конкуренция с бирата и ги прави особено привлекателни за дамите.

Японският пазар на шочу - подобен на водка алкохол, произвеждан от картофи, ориз, ечемик или захар, и основна съставка на Chu-Hi, се е увеличил с почти 40% от 2011 г. насам.

Преходът към продажбата на алкохолни напитки идва подари факта, че Coca-Cola е изправена пред свиване на продажбите в основния си бизнес - газирани напитки. Това се случва заради промяната в поведението на потребителите в последните години. Така например отбягването на захарта провокира компанията да инвестира в продукти като вода и чай.

В края на 70-те години на миналия век Coca-Cola направи малък експеримент с вина, купувайки няколко лозя в Калифорния и лозаро-винарска компания в Ню Йорк. Компанията не пусна собствена марка вино на пазара, но по време на полетите на United Airlines на пътниците е било предлагано вино в кенче.

Фокус върху иновациите

Изпълнителният директор Джеймс Куинси каза, че компанията е пуснала повече от 500 нови продукта през 2017 г. "Фокусираме се върху иновациите, обяви той на конференция през февруари. "Правим иновации със самата кола, иновации с аромати и съставки по целия свят... отивайки в различни категории от преди", добави той.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Вълната от затварящи заводи продължава. Компанията за авточасти "Костал" спира Вълната от затварящи заводи продължава. Компанията за авточасти "Костал" спира

Оръжейният "Дунарит" е с намален персонал, а административни пречки спъват износа

30 мар 2020, 1164 прочитания

Euler Hermes: Застрашени от фалит са 13 хил. компании в еврозоната Euler Hermes: Застрашени от фалит са 13 хил. компании в еврозоната

Процедурите по несъстоятелност може да се увеличат с 20%, прогнозират от компанията за застраховане на кредити

30 мар 2020, 989 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Регулациите на ЕС за въглеродните емисии притискат автомобилните компании

Производителите се ориентират със закъснение към електрическите модели

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10