Гръцкият туризъм се нуждае от нови инвестиции

Секторът трябва да привлича по-заможни туристи и да предлага продукт с по-голяма добавена стойност, смята председателят на конфедерацията по туризъм Янис Рецос

Туризмът е водещата индустрия в южната ни съседка, а данните на Гръцката централна банка показват ръст от 10% на броя чуждестранните туристи през 2017 г. и приходи от 14.5 млрд. евро.
Туризмът е водещата индустрия в южната ни съседка, а данните на Гръцката централна банка показват ръст от 10% на броя чуждестранните туристи през 2017 г. и приходи от 14.5 млрд. евро.
Туризмът е водещата индустрия в южната ни съседка, а данните на Гръцката централна банка показват ръст от 10% на броя чуждестранните туристи през 2017 г. и приходи от 14.5 млрд. евро.    ©  Reuters
Туризмът е водещата индустрия в южната ни съседка, а данните на Гръцката централна банка показват ръст от 10% на броя чуждестранните туристи през 2017 г. и приходи от 14.5 млрд. евро.    ©  Reuters

Липсата на свежи инвестиции дърпа гръцкия туризъм назад. Това смята председателят на Гръцката конфедерация по туризъм Янис Рецос. Въпреки че по данни на Евростат от 2016 г. страната държи шесто място по туристически посещения в ЕС, Рецос се надява, че чрез увеличение на инвестициите и премахване на държавните бариери потенциалът на сектора ще нарасне.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар