Nestlé "забърква" нови разтворими кафета в опит да преодолее стагнацията на продажбите
Компанията променя Gold Blend линията си
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Световният лидер в производството на хранителни стоки, швейцарската Nestlé, изменя Gold Blend продуктовата си линия от разтворимо кафе в опит да стимулира растежа на продажбите и да запази лидерската си позиция в продажбите на кафе, съобщава Financial Times.
С изместването на потребителските вкусове към произвежданите от по-малките компании хранителни продукти големите производители на потребителски стоки все по-осезаемо отчитат забавяне на ръста на приходите си. Именно поради това изпълнителният директор на Nestlé Марк Шнайдер обеща да възроди печалбите на компанията, като увеличи ръста на приходите и подобри маржовете на печалба. За изминалата година постъпленията на Nestlé са нараснали едва с 2.4%, или с най-ниската си стойност от близо десетилетие. Това позволи на инвеститори активисти като Даниъл Лоб, основател на хедж фонда Third Point, да засилят позициите си в големите потребителски групи. Миналата година фондът на Лоб придоби 1.25% от Nestlé за около 3.25 млрд. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход