С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
13 мар 2018, 10:50, 4057 прочитания

Nestlé "забърква" нови разтворими кафета в опит да преодолее стагнацията на продажбите

Компанията променя Gold Blend линията си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Световният лидер в производството на хранителни стоки, швейцарската Nestlé, изменя Gold Blend продуктовата си линия от разтворимо кафе в опит да стимулира растежа на продажбите и да запази лидерската си позиция в продажбите на кафе, съобщава Financial Times.

С изместването на потребителските вкусове към произвежданите от по-малките компании хранителни продукти големите производители на потребителски стоки все по-осезаемо отчитат забавяне на ръста на приходите си. Именно поради това изпълнителният директор на Nestlé Марк Шнайдер обеща да възроди печалбите на компанията, като увеличи ръста на приходите и подобри маржовете на печалба. За изминалата година постъпленията на Nestlé са нараснали едва с 2.4%, или с най-ниската си стойност от близо десетилетие. Това позволи на инвеститори активисти като Даниъл Лоб, основател на хедж фонда Third Point, да засилят позициите си в големите потребителски групи. Миналата година фондът на Лоб придоби 1.25% от Nestlé за около 3.25 млрд. долара.


Нова "златна серия"

За изпълнението на целта, която си е поставил, Шнайдер ще заложи на изменянето на една от емблематичните продуктови линии на компанията – серията инстантно кафе Nescafé Gold Blend. Gold Blend е една от ключовите марки на компанията наред с шоколадовите барчета KitKat и водата Perrier. Сегментът с разтворими кафета обаче, където Nestlé заема първото място по продажби, се намира в незавидно положение в момента. Потребителите все по-често предпочитат кафето на зърна или готовите кафе напитки, в резултат на което производителите на инстантно кафе отчитат стагнация на приходите си в Европа и Северна Америка.

За да отговорят именно на тази промяна в потребителските предпочитания, от Nescafé изобретиха кафето на капсули, създавайки брандовете Nespresso и Nescafé Dolce Gusto, които заемат първите места в Европа. В САЩ обаче компанията среща сериозна конкуренция от страна на JAB Holdings, компания, която притежава брандове като Keurig Green Mountain, която също произвежда кафе на капсули.



Разтворимото кафе остава незаменимо

След редица сделки, като например придобиването на калифорнийската Blue Bottle за 700 млн. долара, които Nestlé осъществи през последните месеци, промяната в портфолиото с разтворимо кафе и по-конкретно в линията Gold Blend може да е най-съществената стъпка към преодоляването на застоя, в който се намира компанията. Въпреки че е лидер и в продажбите на кафе на зърна и капсули, инстантното кафе си остава най-значимият сегмент за компанията, като на нея се падат около 40% от световните продажби на инстантно кафе. Най-близкият й конкурент - Jacobs Douwe Egberts, държи 8% от световните продажби.

Nestlé все още не разкрива подробности около модифицирането на серията Gold Blend, но вероятно продуктовата линия ще стане част от процеса на създаване на премиум продукти, известен като премиумизация – разработване на по-скъпи и по-качествени продукти с цел увеличаването на приходите и маржовете на печалба.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

11 април 2019г.
Sofia Event Center

capital.bg/ecommerce

Конференция Стратегии за електронна търговия


Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели
  • Електронната търговия и новият регламент на ЕС за геоблокирането
  • Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
  • Как да превърнем разбирането и обратната връзка на потребителите в действителна визия за цифровото развитие на компанията
  • Дигитални трансформации
  • Тенденции при мобилните плащания
  • Технологии в търговията на дребно / Електронна търговия и изкуствен интелект
  • Иновации и ефективност в доставките и логистиката
  • Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар

Ранна регистрация до 22 март

Прочетете и това

Шведската верига за дрехи и екипировка Fjällräven стъпва в България Шведската верига за дрехи и екипировка Fjällräven стъпва в България

Компанията ще отвори първи магазин в София в сътрудничество със "Ски шарки" и планира разрастване

26 мар 2019, 316 прочитания

Shell започва търсенето на нефт и газ край Бургас на 1 април Shell започва търсенето на нефт и газ край Бургас на 1 април

Инвестицията в проучването и сондажа на находище "Хан Кубрат" ще е между 50 и 150 млн. долара

26 мар 2019, 913 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (25 февруари – 3 март)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (18 - 24 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Каква е ползата от обучението на юристите

По-добрите съдебни процедури водят след себе си до по-висок икономически растеж

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

PwC България подкрепя студенти и докторанти по педагогически специалности

Консултантската компания ще даде на 11 младежи едногодишни стипендии и едномесечен стаж по специалността

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Тръмп блокира придобиването на Qualcomm от сингапурската Broadcom

Сделката на стойност 117 млрд. долара представлява заплаха за националната сигурност според американската администрация

Голямата катастрофа на Boeing

Двата паднали самолета Boeing 737 Мах нанесоха сериозен репутационен и финансов удар върху компанията

Трудната раздяла на Германия с въглищата

Берлин от години призовава международната общност за намаляване на вредните емисии, но тепърва обърна поглед към собствените си проблеми

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

20 въпроса: Маргарита Доровска

"Изкуството е потребност и достъпът до него е гражданско право"

Кино: "Зелената книга"

Сантиментален урок по приятелство в среда без толерантност

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 12

Капитал

Брой 12 // 23.03.2019 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Нова оставка заради "Апартаментгейт", Apple влиза в стрийминга на видео

Емисия

DAILY @7PM // 26.03.2019 Прочетете