С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
13 мар 2018, 10:50, 3196 прочитания

Nestlé "забърква" нови разтворими кафета в опит да преодолее стагнацията на продажбите

Компанията променя Gold Blend линията си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Nestlé ще плати 7.15 млрд. долара, за да продава продуктите на Starbucks по цял свят

Това е eдна от най-мащабните сделки в историята на швейцарския хранителен гигант

8 май 2018

Предизвикателствата пред глобалния пазар на потребителски стоки

Големите компании, притиснати от иновативните предложения на по-малките си конкуренти, възприемат бизнес моделите им в търсене на по-висок растеж

6 мар 2018

Starbucks планира да открие четири нови заведения в България през тази година

Компанията предвижда да направи инвестиция от 7 млн. лв., има 10% пазарен дял сред кафе-веригите по данни на Euromonitor

5 мар 2018
Световният лидер в производството на хранителни стоки, швейцарската Nestlé, изменя Gold Blend продуктовата си линия от разтворимо кафе в опит да стимулира растежа на продажбите и да запази лидерската си позиция в продажбите на кафе, съобщава Financial Times.

С изместването на потребителските вкусове към произвежданите от по-малките компании хранителни продукти големите производители на потребителски стоки все по-осезаемо отчитат забавяне на ръста на приходите си. Именно поради това изпълнителният директор на Nestlé Марк Шнайдер обеща да възроди печалбите на компанията, като увеличи ръста на приходите и подобри маржовете на печалба. За изминалата година постъпленията на Nestlé са нараснали едва с 2.4%, или с най-ниската си стойност от близо десетилетие. Това позволи на инвеститори активисти като Даниъл Лоб, основател на хедж фонда Third Point, да засилят позициите си в големите потребителски групи. Миналата година фондът на Лоб придоби 1.25% от Nestlé за около 3.25 млрд. долара.

Нова "златна серия"

За изпълнението на целта, която си е поставил, Шнайдер ще заложи на изменянето на една от емблематичните продуктови линии на компанията – серията инстантно кафе Nescafé Gold Blend. Gold Blend е една от ключовите марки на компанията наред с шоколадовите барчета KitKat и водата Perrier. Сегментът с разтворими кафета обаче, където Nestlé заема първото място по продажби, се намира в незавидно положение в момента. Потребителите все по-често предпочитат кафето на зърна или готовите кафе напитки, в резултат на което производителите на инстантно кафе отчитат стагнация на приходите си в Европа и Северна Америка.

За да отговорят именно на тази промяна в потребителските предпочитания, от Nescafé изобретиха кафето на капсули, създавайки брандовете Nespresso и Nescafé Dolce Gusto, които заемат първите места в Европа. В САЩ обаче компанията среща сериозна конкуренция от страна на JAB Holdings, компания, която притежава брандове като Keurig Green Mountain, която също произвежда кафе на капсули.



Разтворимото кафе остава незаменимо

След редица сделки, като например придобиването на калифорнийската Blue Bottle за 700 млн. долара, които Nestlé осъществи през последните месеци, промяната в портфолиото с разтворимо кафе и по-конкретно в линията Gold Blend може да е най-съществената стъпка към преодоляването на застоя, в който се намира компанията. Въпреки че е лидер и в продажбите на кафе на зърна и капсули, инстантното кафе си остава най-значимият сегмент за компанията, като на нея се падат около 40% от световните продажби на инстантно кафе. Най-близкият й конкурент - Jacobs Douwe Egberts, държи 8% от световните продажби.

Nestlé все още не разкрива подробности около модифицирането на серията Gold Blend, но вероятно продуктовата линия ще стане част от процеса на създаване на премиум продукти, известен като премиумизация – разработване на по-скъпи и по-качествени продукти с цел увеличаването на приходите и маржовете на печалба.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Wells Fargo ще съкрати персонала с до 10% 1 Wells Fargo ще съкрати персонала с до 10%

Четвъртата най-голяма американска банка предприема мерките поради финансови затруднения

22 сеп 2018, 336 прочитания

Вкусът се възпитава Вкусът се възпитава

Баровете и специализирани магазинчета за крафт бира, се множат и вече излизат и извън София, но проблем пред развитието са по-високата цена и консервативните потребители

21 сеп 2018, 790 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Тръмп блокира придобиването на Qualcomm от сингапурската Broadcom

Сделката на стойност 117 млрд. долара представлява заплаха за националната сигурност според американската администрация

Със София в центъра на бизнеса

Изпълнителният директор на Progress Йогеш Гупта пред "Капитал"

Семейството с каменната мелница

"Екосем" произвежда 21 вида брашна, а най-новото им предложение е полезната вафла "Лимецка"

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

10 Corso Como в Ню Йорк

Концептуалният милански магазин на Карла Соцани вече стъпи и в Америка

Музика за очите

Гиноварт в Музея на музиката в Барселона

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 22.09.2018 Прочетете