С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
13 мар 2018, 10:50, 2665 прочитания

Nestlé "забърква" нови разтворими кафета в опит да преодолее стагнацията на продажбите

Компанията променя Gold Blend линията си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Nestlé ще плати 7.15 млрд. долара, за да продава продуктите на Starbucks по цял свят

Това е eдна от най-мащабните сделки в историята на швейцарския хранителен гигант

8 май 2018

Предизвикателствата пред глобалния пазар на потребителски стоки

Големите компании, притиснати от иновативните предложения на по-малките си конкуренти, възприемат бизнес моделите им в търсене на по-висок растеж

6 мар 2018

Starbucks планира да открие четири нови заведения в България през тази година

Компанията предвижда да направи инвестиция от 7 млн. лв., има 10% пазарен дял сред кафе-веригите по данни на Euromonitor

5 мар 2018
Световният лидер в производството на хранителни стоки, швейцарската Nestlé, изменя Gold Blend продуктовата си линия от разтворимо кафе в опит да стимулира растежа на продажбите и да запази лидерската си позиция в продажбите на кафе, съобщава Financial Times.

С изместването на потребителските вкусове към произвежданите от по-малките компании хранителни продукти големите производители на потребителски стоки все по-осезаемо отчитат забавяне на ръста на приходите си. Именно поради това изпълнителният директор на Nestlé Марк Шнайдер обеща да възроди печалбите на компанията, като увеличи ръста на приходите и подобри маржовете на печалба. За изминалата година постъпленията на Nestlé са нараснали едва с 2.4%, или с най-ниската си стойност от близо десетилетие. Това позволи на инвеститори активисти като Даниъл Лоб, основател на хедж фонда Third Point, да засилят позициите си в големите потребителски групи. Миналата година фондът на Лоб придоби 1.25% от Nestlé за около 3.25 млрд. долара.

Нова "златна серия"

За изпълнението на целта, която си е поставил, Шнайдер ще заложи на изменянето на една от емблематичните продуктови линии на компанията – серията инстантно кафе Nescafé Gold Blend. Gold Blend е една от ключовите марки на компанията наред с шоколадовите барчета KitKat и водата Perrier. Сегментът с разтворими кафета обаче, където Nestlé заема първото място по продажби, се намира в незавидно положение в момента. Потребителите все по-често предпочитат кафето на зърна или готовите кафе напитки, в резултат на което производителите на инстантно кафе отчитат стагнация на приходите си в Европа и Северна Америка.

За да отговорят именно на тази промяна в потребителските предпочитания, от Nescafé изобретиха кафето на капсули, създавайки брандовете Nespresso и Nescafé Dolce Gusto, които заемат първите места в Европа. В САЩ обаче компанията среща сериозна конкуренция от страна на JAB Holdings, компания, която притежава брандове като Keurig Green Mountain, която също произвежда кафе на капсули.



Разтворимото кафе остава незаменимо

След редица сделки, като например придобиването на калифорнийската Blue Bottle за 700 млн. долара, които Nestlé осъществи през последните месеци, промяната в портфолиото с разтворимо кафе и по-конкретно в линията Gold Blend може да е най-съществената стъпка към преодоляването на застоя, в който се намира компанията. Въпреки че е лидер и в продажбите на кафе на зърна и капсули, инстантното кафе си остава най-значимият сегмент за компанията, като на нея се падат около 40% от световните продажби на инстантно кафе. Най-близкият й конкурент - Jacobs Douwe Egberts, държи 8% от световните продажби.

Nestlé все още не разкрива подробности около модифицирането на серията Gold Blend, но вероятно продуктовата линия ще стане част от процеса на създаване на премиум продукти, известен като премиумизация – разработване на по-скъпи и по-качествени продукти с цел увеличаването на приходите и маржовете на печалба.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Публичното предлагане на "Градус" оправда очакванията за успех 5 Публичното предлагане на "Градус" оправда очакванията за успех

Акции заблизо 80 млн. лв. бяха записани в първия ден на предлагането

18 юни 2018, 3175 прочитания

"Фантастико" инвестира 63 млн. лева в два магазина, които ще отворят тази есен 1 "Фантастико" инвестира 63 млн. лева в два магазина, които ще отворят тази есен

Обектът на бул. "Г.М. Димитров" в столицата е нов, а на бул. "Черни връх" - реновиран и разширен

18 юни 2018, 5045 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Георги Мутафчиев: Докато човек не е дал истински старт на своя бизнес, не може да твърди, че има компетенции в неговата сфера

Носителят на наградата "Най-добър стартъп" на младежкия форум "Изгряващи звезди", организиран от "Джуниър ачийвмънт" разказва откъде идва вдъхновението за неговия проект Knnect.Me

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 юни)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Помощ и вдъхновение за младите хора

Програмата "Дай старт на успеха" на "Джуниър ачийвмънт" и "Кока-Кола ХБК" влиза в училище, за да помогне на младитe да намерят нужната мотивация за развитие

Юбилейното 10-то издание на форума "Изгряващи звезди" събра най-добрите ученически и студентски стартъпи в България

В рамките на събитието, организирано от "Джуниър ачийвмънт България", бяха връчени награди в повече от 15 категории на младежи от цялата страна

Как да приобщим новия колега

Процесът е продължителен - започва още преди първия работен ден и не приключва непосредствено след края на обучителния период

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Тръмп блокира придобиването на Qualcomm от сингапурската Broadcom

Сделката на стойност 117 млрд. долара представлява заплаха за националната сигурност според американската администрация

Повече светлина за софийския боклук

Столицата е напът да задвижи един от най-скъпите си проекти - за изгаряне на RDF в "Топлофикация", без да предостави пълната информация а него

Как да търгуваш с такива приятели

Доналд Тръмп отказва да разбере, че протекционизмът е не само лоша политика, но лоша икономика

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Докато YouTube ни раздели

Какво ни казва най-гледаното напоследък видео в света

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 24

Капитал

Брой 24 // 16.06.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Меркел получи ултиматум за бежанците, законен ли е Cacao beach

Емисия

DAILY @7PM // 18.06.2018 Прочетете