Wizz Air започва голямо разширение с нови самолети, полети и маршрути

Авиокомпанията добавя 21 нови самолета и 700 допълнителни полета на седмица

Нискотарифната авиокомпания Wizz Air започва едно от най-големите си корпоративни разширения. През следващите 17 седмици из европейските бази на компанията ще бъдат разпределени 21 самолета, като освен това компанията ще стартира 700 допълнителни седмични полета и 70 нови маршрута. До средата на юли ще бъдат пуснати и четири нови дестинации – Атина, Талин, Харков и Виена, като в австрийската столица ще бъде открита нова западноевропейска база. Според информация от компанията разширението на Wizz Air през тази година ще струва повече от 2 млрд. долара и ще бъде насочено основно към 11 бази във Великобритания, Австрия, Полша, Украйна, Унгария, Румъния и Грузия.

Wizz Air започва своята експанзия за 2018 г. тази седмица в Будапеща с пристигането на допълнителен Airbus A320, който ще бъде 11-ият самолет, базиран в унгарската столица. Това ще съвпадне и с откриването на нов маршрут до Ставангер в Норвегия. Отново според данни от компанията между март и юли тази година към компанията ще се присъединят 700 нови авиационни специалисти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    zfr08551958 avatar :-P
    sugar
    • + 12

    Ето така задържаш клиенти и трупаш нови. Като постоянно надграждаш себе си и продължаваш да се утвърждаваш като стабилен авиопревозвач.

    Нередност?
  • 2
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    Много се радвам, че източноевропейска компания размазва конкуренцията в такъв капиталоемък сектор. Ярко доказателство, че народите ни не са втора класа европейци, а просто са забавили развитието си по политически причини!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал