С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
2 14 мар 2018, 16:02, 3590 прочитания

"Карлсберг България" отчете повишение на пазарния си дял през 2017 г.

Пазарът на бира в страната отбелязва 2.4% ръст и достига около 5.1 млн. хектолитра през миналата година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

ЕК предлага сайдерите на малките производители да са с по-нисък акциз

Мярката е част от пакет с подновени правила за данъците върху алкохола, който е в начална фаза на обсъждане

29 май 2018

Продажбите на бира леко намаляват през 2017 г.

Членовете на Съюза на пивоварите държат 98-99% от производството на бира

19 мар 2018

"Карлсберг България" отчита 18% ръст на продажбите в обем

Пазарният дял на дружеството също расте през първото полугодие и достига 30.3% в обем

18 юли 2017

"Бомбичката" на датския пивовар

През 2016 "Карлсберг България" отчита най-високите си резултати от влизането си на местния пазар

1 юли 2017
"Карлсберг България" достигна 31.6% пазарен дял в обем през миналата година, съобщи Бранимир Братанов, маркетинг мениджър, като цитира данни на агенция Nielsen A/S. За сравнение – през 2016 делът на компанията е бил 26.8%. Другите два основни играча в България са още "Загорка" и "Каменица". Данните за пазара обаче са оскъдни и идват основно от самите производители.

Възход на местните марки

Двете местни марки на "Карлсберг" също отчитат ръст в продажбите. "Пиринско"продължава да бъде пазарен лидер в последните две години, достигайки 19.8% дял в обем през 2017 (ръст от 24 пр.п. спрямо 2016).

"Шуменско" също върви нагоре с 15 пр.п. и достига 10% пазарен дял в обем през 2017. "Завръщането на оригиналната 0.33 л стъклена бутилка "Бомбичката" бе една от най-успешните новости за бранда", обобщи Бранимир Братанов.

Данните за първите два месеца на 2018 г. са също възходящи - компанията отчита 33.1% дял в обем и 32.6% дял в стойност от бирения пазар. За същия период "Пиринско" достига 20.7% дял в обем, а "Шуменско" – 10.1%, по последни данни на агенция Nielsen A/S.



Резултатите на фирмата са постигнати на фона на добри продажби на бира в страната - пазарът отбелязва 2.4% ръст в обем през 2017 г. и достига около 5.1 млн. хектолитра, съобщи Бранимир Братанов.

Денис Шерстенников, изпълнителен директор на "Карлсберг България".

Фотограф: Юлия Лазарова
Инвестиции и проекти

През миналата година "Карлсберг България" е инвестирала 11.2 млн. лв. През май 2017 компанията откри модерна пречиствателна станция в пивоварната си в Благоевград. Инвестицията бе за 5 милиона лева. Тогава от дружеството съобщиха, че имат подобни планове и за пивоварната в Шумен.

"По правило компанията инвестира в няколко посоки – в развитие на пазара, в нови продукти и в обновяването на двете пивоварни в Благоевград и Шумен, за да поддържаме технологичното ниво, което е нужно за производство на качествена бира", обобщи Денис Шерстенников, изпълнителен директор на "Карлсберг България".

Бранимир Братанов, маркетинг мениджър

Фотограф: Анелия Николова
Продуктите

Продуктовото портфолио на "Карлсберг България" включва националните "Шуменско" и "Пиринско", международните Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена Erdinger, белгийската крафт бира Grimbergen, испанската San Migel Fresca, италианската Angelo Poretti, американската Brooklyn Lager.

През миналата година компанията предложи нова марка - House of beer, под чиято шапка са обединени световни бири от Super Premium сегмента на бирената категория. Целта е да разширим асортимента в бирената категория и да задоволим търсенето на специални бири, съобщиха тогава от дружеството.

"Първото ново попълнение към House of Beer за 2018 година е френската Kronenbourg Blanc 1664 – един от най-продаваните брандове на "Карлсберг груп" в Европа", съобщи Бранимир Братанов.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Смарт органик" отваря свой биомагазин в Букурещ "Смарт органик" отваря свой биомагазин в Букурещ

Това е десетият търговски обект за собственика на веригата "Зелен"

24 юни 2018, 303 прочитания

Защо американците не гледат световното по футбол Защо американците не гледат световното по футбол

За първите 10 дни зрителите по Fox Sports са били с 44% по-малко в сравнение с първенството в Бразилия

24 юни 2018, 437 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Next Level: Нашите връстници не преследват възможностите, а по-скоро чакат те да дойдат при тях

Носителите на наградата "Най-добър стартъп" на младежкия форум "Изгряващи звезди", организиран от "Джуниър ачийвмънт", разказват откъде идва вдъхновението за техния проект Next Level

Георги Мутафчиев: Докато човек не е дал истински старт на своя бизнес, не може да твърди, че има компетенции в неговата сфера

Носителят на наградата "Най-добър стартъп" на младежкия форум "Изгряващи звезди", организиран от "Джуниър ачийвмънт" разказва откъде идва вдъхновението за неговия проект Knnect.Me

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 юни)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Помощ и вдъхновение за младите хора

Програмата "Дай старт на успеха" на "Джуниър ачийвмънт" и "Кока-Кола ХБК" влиза в училище, за да помогне на младитe да намерят нужната мотивация за развитие

Юбилейното 10-то издание на форума "Изгряващи звезди" събра най-добрите ученически и студентски стартъпи в България

В рамките на събитието, организирано от "Джуниър ачийвмънт България", бяха връчени награди в повече от 15 категории на младежи от цялата страна

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Каолин" подготвя площадката за нов завод в Дулово, инвестицията ще е 30 млн. евро

Строителството на фабрика за преработка на каолин и кварцов пясък трябва да започне догодина

Битката за Слънчака не стихва

Вицепремиерът Симеонов и ДНСК в спор за това кое е преместваем обект на плажа

Създателят на брандове от Шумен

Красен Кюркчиев, изпълнителен директор на "Фикосота", пред "Капитал"

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Славянска беседа

Журналистът и писател Мариуш Шчигел за днешна Полша, демокрацията като трудова злополука и лекарството против популизъм

Нежна е нощта

Лубри показва Ladies Only в Пловдив

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 25

Капитал

Брой 25 // 23.06.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

DAILY @7AM // 23.06.2018 Прочетете