С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 мар 2018, 10:19, 4686 прочитания

Renault-Nissan-Mitsubishi ще произвежда електроколи с ново поколение батерии

Компаниите предпочитат батериите на твърди електролити и електроди заради по-ниските разходи и по-дългата им издържливост

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компаниите ще продължат продукцията и на модели с литиево-йонни батерии.
Обединението Renault-Nissan-Mitsubishi планира да произвежда електрически автомобили със следващато поколение батерии на твърди електролити и електроди до 2025 г. По този начин автомобилните гиганти ще са сред първите в сектора с версии, които се движат с подобна технология, пише Financial Times.

Предпочитана технология


Този модел батерии се различават от литиево-йонните, тъй като се зареждат за по-кратко време и имат по-дълга издържливост. Стратегията на японската компания Toyota предвижда пускането на пазара на електромобили с най-новата генерация батерии през първата половина на 2020 г. От друга страна, амбициите на конкурента BMW са да предприеме подобни стъпки през 2026 г.

Джайлс Норманд, директор на дивизията за продукция на електрически коли в Renault, коментира, че технологията е за предпочитане пред литиево-йонните батерии заради разходите, теглото и издържливостта ѝ. Норманд отчете добър прогрес към целта на трите компании. Той обясни, че ще се изправят пред много предизвикателства в индустрията и поради това крайният срок за изпълнение на стратегията е 2030 г.

Все повече производители на коли се ориентират към електромобилите, за да изпълняват критериите около затягащия се контрол за отделянето на вредни емисии, както и да са подготвени за предвидените забрани на коли на дизел и бензин в няколко големи града.



Въпреки това броят на потребителите, които предпочитат електрически коли, остава нисък предимно заради високата цена. Към момента продажбите на моделите са под 1% в световните. Нивото ще нарасне до 16%, когато започне предлагането на версии с най-новия вид батерии, прогнозират от UBS. Подобен ръст би осигурил сериозно предимство на Renault-Nissan-Mitsubishi, BMW и Toyota пред конкурентите им. Oт BMW коментираха, че параметрите на батериите ще се превърнат в основен фактор за избора на потребителите.

Партньорството

Renault, Nissan и Mitsubishi си партнират в разработването и производството на различни технологии и продукти. Преди около 2 седмици трите компании отправиха заявка за потенциално сливане, чрез което да изпреварят лидера в автомобилната индустрия Volkswagen. В началото на тази година групите инвестираха в стартъпа за разработване най-новото поколение батерии Ionic Material, като разходите бяха покрити от съвместния им фонд за иновации.

Nissan е първият играч в бранша, който пуска на пазара електрически коли – през 2010 г. японската група започва продажбата на модела Leaf. Досега трите компании са продали 500 хил. електрически версии на литиево-йонни батерии.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Лошите кредити в България намаляват с 21% през 2019 г. Лошите кредити в България намаляват с 21% през 2019 г.

Растежът на жилищните заеми продължава да се ускорява и през декември

25 яну 2020, 680 прочитания

"Булпрос" придобива мажоритарен дял в софтуерния интегратор "Бийм" "Булпрос" придобива мажоритарен дял в софтуерния интегратор "Бийм"

"Бийм" ще запази бранда си и частична автономност

25 яну 2020, 989 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Huawei - невидимата причина за блокирането на сделката между Qualcomm и Broadcom

Китайската компания не участваше в подготвяното придобиване, но то можеше да се окаже голяма победа именно за нея

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

Свинското: скъпо и дефицитно

Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България

БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Защо си отиват експертите

Отстраняването на неудобните и неадекватните партийни назначения подменя функцията на държавната администрация

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

Кино: "18% сиво"

През Европа към себе си със стил и чувство

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10