С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
15 мар 2018, 10:19, 4475 прочитания

Renault-Nissan-Mitsubishi ще произвежда електроколи с ново поколение батерии

Компаниите предпочитат батериите на твърди електролити и електроди заради по-ниските разходи и по-дългата им издържливост

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компаниите ще продължат продукцията и на модели с литиево-йонни батерии.
Обединението Renault-Nissan-Mitsubishi планира да произвежда електрически автомобили със следващато поколение батерии на твърди електролити и електроди до 2025 г. По този начин автомобилните гиганти ще са сред първите в сектора с версии, които се движат с подобна технология, пише Financial Times.

Предпочитана технология


Този модел батерии се различават от литиево-йонните, тъй като се зареждат за по-кратко време и имат по-дълга издържливост. Стратегията на японската компания Toyota предвижда пускането на пазара на електромобили с най-новата генерация батерии през първата половина на 2020 г. От друга страна, амбициите на конкурента BMW са да предприеме подобни стъпки през 2026 г.

Джайлс Норманд, директор на дивизията за продукция на електрически коли в Renault, коментира, че технологията е за предпочитане пред литиево-йонните батерии заради разходите, теглото и издържливостта ѝ. Норманд отчете добър прогрес към целта на трите компании. Той обясни, че ще се изправят пред много предизвикателства в индустрията и поради това крайният срок за изпълнение на стратегията е 2030 г.

Все повече производители на коли се ориентират към електромобилите, за да изпълняват критериите около затягащия се контрол за отделянето на вредни емисии, както и да са подготвени за предвидените забрани на коли на дизел и бензин в няколко големи града.



Въпреки това броят на потребителите, които предпочитат електрически коли, остава нисък предимно заради високата цена. Към момента продажбите на моделите са под 1% в световните. Нивото ще нарасне до 16%, когато започне предлагането на версии с най-новия вид батерии, прогнозират от UBS. Подобен ръст би осигурил сериозно предимство на Renault-Nissan-Mitsubishi, BMW и Toyota пред конкурентите им. Oт BMW коментираха, че параметрите на батериите ще се превърнат в основен фактор за избора на потребителите.

Партньорството

Renault, Nissan и Mitsubishi си партнират в разработването и производството на различни технологии и продукти. Преди около 2 седмици трите компании отправиха заявка за потенциално сливане, чрез което да изпреварят лидера в автомобилната индустрия Volkswagen. В началото на тази година групите инвестираха в стартъпа за разработване най-новото поколение батерии Ionic Material, като разходите бяха покрити от съвместния им фонд за иновации.

Nissan е първият играч в бранша, който пуска на пазара електрически коли – през 2010 г. японската група започва продажбата на модела Leaf. Досега трите компании са продали 500 хил. електрически версии на литиево-йонни батерии.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Компания от групата на "Химимпорт" купува двата германски магазина "Хит" в София 2 Компания от групата на "Химимпорт" купува двата германски магазина "Хит" в София

Новият собственик вече влезе в ритейла, като придоби и веригата "Хоуммакс"

21 юли 2019, 1791 прочитания

По-ниските лихви свиват маржовете на банките в САЩ По-ниските лихви свиват маржовете на банките в САЩ

Цената на акциите на Wells Fargo падна, тази на книжата на Goldman Sachs се повиши, докато инвеститорите се фокусират върху въздействието от решенията на Фед

21 юли 2019, 772 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Huawei - невидимата причина за блокирането на сделката между Qualcomm и Broadcom

Китайската компания не участваше в подготвяното придобиване, но то можеше да се окаже голяма победа именно за нея

Канабисът ли е новият bitcoin

Легализацията в Канада и САЩ създаде пазар за милиарди. Инвестицията обаче е все още доста рискова, но интересна

Дунав не ни вълнува

България не се възползва от реката и регионите там са сред най-бедните в цяла Европа

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

До Луната и напред

Светът отбелязва 50-годишнината от стъпването на човека на Луната с още по-амбициозни космически програми

Made in Poland

"АБВ на полския дизайн" в Пловдив изследва един век история и поставя въпроса за преосмислянето на миналото