🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Двамата братя Каменски с 3 млн. евро добавка за хрупкавия им бизнес

Шуменската им фабрика ще търси ръст на продажбите в региона с партньорството на Empower и ко-инвеститора Гари Левсли

Станислав Николаев от Empower Capital (вляво) до братята Красен и Мартин Каменски при подписването на договора за партньорство
Станислав Николаев от Empower Capital (вляво) до братята Красен и Мартин Каменски при подписването на договора за партньорство
Станислав Николаев от Empower Capital (вляво) до братята Красен и Мартин Каменски при подписването на договора за партньорство    ©  Цветелина Белутова
Станислав Николаев от Empower Capital (вляво) до братята Красен и Мартин Каменски при подписването на договора за партньорство    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Темата накратко

- Шуменската компания на Красен и Мартин Каменски ще се разраства в региона с 6 млн. евро финансиране от фонда Empower и енергийния консултант Гари Левсли.

- Производителят на брускети, крем-пити и ядки се цели в оборот от 100 млн. лв.

- Във фабриката досега са инвестирани 14 млн. лв. и за две години работа тя е натоварена на 15% от капацитета си.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

14 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    skyfighter avatar :-|
    skyfighter
    • - 5
    • + 9

    "Първото, което ме впечатли у Красен и Мартин, бе стратегическото мислене. Когато се запознахме, те не казаха: искаме да произвеждаме брускети и фъстъци, а казаха: искаме да се специализираме в индустриализирането на артизански продукти и рецепти"

    По-голяма глупост не бях чел поне от няколко месеца. Елвин е умен инвеститор, но това е доста смешно. Факт е, че подобни продукти се консумират масово, въпреки, че не са полезни.

    Нередност?
  • 2
    chet1 avatar :-|
    Tsvetan Harizanov
    • - 4
    • + 2

    40% срещу 6 мил.лева , 60%срещу 14 мил. лева !!!! Нещо математиката не излиза !

    Нередност?
  • 3
    misho73 avatar :-|
    misho73
    • - 2
    • + 12

    Цяло ново поколение хора, (ре)индустриализиращи БГ. Добро.

    Нередност?
  • 4
    da.dimitrov avatar :-|
    димитър димитров
    • - 2
    • + 8

    За единият брат си личи, че си похапва доста от брускетките им:))

    Нередност?
  • 5
    amras avatar :-|
    amras
    • - 1
    • + 1

    Прочетох Гара Левски...

    Нередност?
  • 6
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 1
    • + 7

    Гордея се, че имам такива сънародници! Подкрепям начинанието им, със сигурност ще купувам приоритетно техните брускети - харесаха ми. Поздравявам ги и се надявам на две неща: да запазят качеството на ниво и да не се продават на чуждестранни печалбари!

    Нередност?
  • 7
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 1
    • + 10

    "При бурното развитие на града напоследък сравняват Шумен с Пловдив. "Първата индустриална зона се напълни, сега се прави нова", обръща внимание Красен Каменски."

    Това е страхотно. Дано да е истина!

    Нередност?
  • 8
    skyfighter avatar :-|
    skyfighter
    • - 8
    • + 5

    Нека не прекаляваме с хвалебствията за производители на крем пити и брускети. Тези продукти са ненужни за човешкото изхранване.

    Нередност?
  • 9
    trn1521241272556174 avatar :-|
    Mehmed Mehmed
    • + 10

    Поздравления за братята. Въпреки злобните коментари на различни комплексари, истината е че България има нужда от такива предприемачи. Предприемаческия дух на Шумен се възражда.

    Нередност?
  • 10
    tj avatar :-|
    Kiro
    • - 2
    • + 5

    Не разбрах защо продуктите им носят италиански имена, или такива на латиница? Това избива някакви комплекси ли? Срам от българския език?
    Ясно е, че се опитват да подведат клиентите относно произхода на продукта, с идеята, че клиента също предпочита Западното, а не Родното производство. Нещо друго има ли, за да се тъпчи родната атмосфера с латиница?

    Нередност?
Нов коментар