Автобус, това звучи куул
Зеленият гигант FlixBus започва превози от София. Компанията преобърна модела на автобусни превози и навлиза и в жп сектора


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Темата накратко
- Зеленият автобусен гигант FlixBus започва превози от София- Моделът на германския start-up комбинира работа с подизпълнители и удобна онлайн платформа за билети
- Отскоро компанията навлиза и в жп превозите, като ще бъде конкуренция на Deutsche Bahn
"Допреди пет години в Европа пътуването с автобус беше за хората с по-ниски доходи и не беше избор, който правиш, ако не ти се налага. Това, което успяхме да постигнем, е, че автобусите станаха готини".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
12 коментара
"Основната маркетингова стратегия на компанията е да се промотира "онлайн преживяването" при резервацията на автобусни билети - през сайта на компанията или през app, като компанията става атрактивна за младото поколение, свикнало с бързите покупки"
==============
Ай бегайте.
Страшно преживяване, положителни емоции с таксито до автобуса, общите почивки с опашката пред тоалетната и после в обратен ред.
Пътувам сам или със семейството си. Избирам часа на тръгване, маршрута, почивките, музиката или нейната липса....
Другото е липса на избор.
Цената до Букурещ е по-ниска от тази до Бургас - май ще направим едно трипче.
от нас до летището е преко сили час, два на летището, час и половина полет, час за мотане (ако има багаж) и влак до виена - 6 часа щедро от врата до врата...
автобуса е гарантирани поне 12 само возене :)
До коментар [#1] от "Костадин Иванов":
Беше посочено - тоалетна на борда.
Ако колата Ви е пълна, ще Ви излезе по-евтино, но ако пътувате сам, по-изгодно е с автобуса. Освен това няма да се безпокоите дали сте достатъчно отпочинали и дали сте се наспали преди шофирането.
До коментар [#4] от "Евгения Петрова":
В редките случаи, когато съм пътувал с автобус, тоалетната става достъпна, ако човек започне да заплашва, че ще се .....
Иначе предпочитат клиентът за отиде да.... в някоя бензиностанция или кафене. Отделен въпрос е "преживяването" да си на 4 мм фазер и 3 мм велтър от спътниците в автобуса.
Не смятам колко ми излиза пътуването, докато мога да си го позволя. Почти винаги пътуваме двама, максимум четири, макар че колата е голяма. Петият винаги е излишен, макар че в извънредни случаи се налага.
Дори да съм в командировка, пътувам сам с кола, като ми изплащат цената на билетите, разликата покривам с мои средства.
Можете да ме наречете келеш, няма да се обидя.
До коментар [#1] от "Костадин Иванов":
Така е. Удобството да се пътува с личен автомобил е несравнимо спрямо това с автобус по междуселищни трасета, а понякога и в града. Но както е видно, автобусният тип превози ще продължава да се развива, поне докато има клиентела - за локални (в рамките на държавата) и международни пътувания. Няма лошо. Важното е винаги да имаме възможност за избор.
Тая статия я претопляте за трети път. И така и не казахте кой ще вози по другите дестинации. И защо се продават билети на сайта им в България, при положение, че не са почнали още. И какво ще стане със сега съществуващите линии - Фликсбус ли ще ги изпълнява или пускат изцяло нови линии в изцяло нови часове? Иначе голяма промоция, голяма реклама.
Ако пуснат линия до Солун за 15 лева и до Скопие за 12 лева (понастоящем към 15 евро) наистина ще избият рибата.
Сега, има някои неща от които няма бягане - влак е най-бързия и удобен наземен транспорт, просто защото няма светофари и градски трафик. Проблема на балканите е липсата на ЖП свързаност. Колкото по-свързани сме, колкото по-модерни и бързи са мотрисите и трасетата - толкова по-неефективен ще става автобусния транспорт.
Относно конкуриране с - авиотранспорт, това е смешно и няма смисъл да го коментираме.
Хубава статия, дава максимум позитивизъм за бизнеса на тези хора, но фактите са си факти. Поне за мен.
До коментар [#9] от "Ned Apostolov":
Това, което казвате, може да важи за метрото в градски условия, но не и за ж.п. превоза у нас (поне на този етап). Да, строят се нови трасета, да, работи се по това средната скорост да се увеличава, но поне засега бързината и комфортът (вкл. и като спирки) на автобусния превоз са с предимство спрямо ж.п. превоза. Според мен най-нормалното нещо е да имаме възможност за избор между различните форми на придвижване.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход