L'Oreal купува технологичния стартъп за дигитално разкрасяване ModiFace
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

L'Oreal купува технологичния стартъп за дигитално разкрасяване ModiFace

Все повече групи от козметичния бранш се насочват към партньорства с технологични стартъпи

L'Oreal купува технологичния стартъп за дигитално разкрасяване ModiFace

Сделката е част от стратегията на козметичната група за разширяване на дигиталните услуги

3225 прочитания

Все повече групи от козметичния бранш се насочват към партньорства с технологични стартъпи

© Reuters


"ModiFace ще засили дигиталните позиции на L'Oreal."

Реймънд Джеймс, анализатор в Marion Boucheron

Най-големият козметичен концерн в света – френската компания L’Oreal, купува канадската технологична група за разработване на иновативни продукти за красота ModiFace. Сделката, чиято цена не е обявена, е част от стратегията на L’Oreal за придобиването на технологични стартъпи. Това потвърдиха от козметичния гигант в петък, пише Financial Times.

Дигитална промяна

ModiFace разработва 3D виртуални технологии за разкрасяване и продукти за диагностика на състоянието на кожата с изкуствен интелект. Все повече компании от козметичната индустрия се ориентират към технологични иновации, като споразумението между двете групи потвърждава тенденцията.

Любомира Роше, главен директор на дигиталната дивизия в L’Oreal, коментира, че придобиването на ModiFace "ще доведе до преоткриването на нови иновативни услуги в бранша, чрез които потребителите ще имат по-голям избор". Според нея козметичната индустрия ще се промени през следващите години. Роше обясни, че следващата стъпка от дигиталната им стратегия е да осигурят виртуални тестове на потребителите за брандовете Lancome и Yves Saint Laurent (YVS).

Предишни проекти

В началото на тази година френският козметичен гигант създаде съвместно с ModiFace мобилното приложение Style My Hair, което позволява на потребителите да се видят с различен цвят на косата. Style My Hair е изтеглен над 20 млн. пъти към момента. Освен това L’Oreal е разработвал четки за зъби със сензори и други платформи за виртуални тестове като популярната Makeup Genuis.

По този начин групата, която контролира брандовете Maybelline, Lancome и Yves Saint Laurent, е увеличила онлайн продажбите си през изминалата година с 33.6% до 2 млрд. евро. Общите годишни продажби на L’Oreal са нараснали с 4.6% и достигат 26 млрд. евро. Близо 40% от бюджета на френската компания за медийна реклама е за дигитални кампании. Освен това тя инвестира и в инициативи за привличането на стартъпи от Сан Франциско, Париж и Лондон.

ModiFace разполага със 70 инженери, изследователи и учени, които имат на 200 научни статии и над 30 регистрирани патента, се посочва в публикация на базираната в Торонто фирма.

"ModiFace ще засили дигиталните позиции на L'Oreal."

Реймънд Джеймс, анализатор в Marion Boucheron

Най-големият козметичен концерн в света – френската компания L’Oreal, купува канадската технологична група за разработване на иновативни продукти за красота ModiFace. Сделката, чиято цена не е обявена, е част от стратегията на L’Oreal за придобиването на технологични стартъпи. Това потвърдиха от козметичния гигант в петък, пише Financial Times.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK