С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 мар 2018, 13:05, 3289 прочитания

Тв продукциите на Amazon привлякоха 5 млн. потребители към Amazon Prime

Досега Amazon никога не е обявявал данни за аудиторията си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Телевизионните предавания на Amazon са привлекли повече от 5 млн. души в световен мащаб към абонаментната услуга на компанията Prime до началото на 2017 г., показват документи, изтекли в публичното пространство, разкриващи за пръв път как инвестициите на търговеца на дребно в създаването на оригинално видеосъдържание му се отплащат, съобщава Reuters.

Аудиторията


Услугата e налична в над 200 държави и е достъпна през сайта www.primevideo.com, както и през всякакви мобилни устройства чрез приложенията за Android и iOS. Възможно също така е сваляне на филми и сериали за офлайн гледане.

Документите показват, че аудиторията на Amazon в САЩ за цялото видеосъдържание на Prime, включително филми и телевизионни предавания, които компанията е лицензирала към други компании, е около 26 млн. души. Това е първият път, в който Amazon публикува резултатите за аудиторията си.

Вътрешните документи сравняват показатели, които никога не са били показвани от компанията, за 19 предавания: цена, зрителска аудитория и брой на хората, които са привлекли към Prime.



Основната цел на стратегията на Amazon е използването на видео, за да се превърнат зрителите в купувачи. Достъпът на феновете до предложенията на Amazon чрез присъединяването към Prime става срещу заплащането на годишна такса.

Компанията отказа да коментира документите, които изтекоха. Но главният изпълнителен директор Джеф Безос е оптимистично настроен относно използването на забавлението за увеличаване на продажбите.

Нова възможност

Най-големият онлайн търговец на дребно в света създаде Amazon Studios през 2010 г., за да развие оригинални програми, които по-късно започнаха да печелят награди и да набират популярност в Холивуд.

"Когато спечелим "Златен глобус", това ни помага да продаваме повече обувки", каза Безос на технологична конференция близо до Лос Анджелис. Той отбелязва, че клиентите, които гледат филми и сериали, подновяват абонаментите си "по-бързо и се насочват от безплатните тестове с по-висок темп", отколкото членовете, които не използват Prime.
Създаването на видео се е превърнало в един от най-големите разходи на Amazon – компанията влага близо 5 млрд. долара годишно за това.


Създаването на видео се е превърнало в един от най-големите разходи на Amazon – компанията харчи близо 5 млрд. долара годишно за това. Вътрешните документи показват какво смята Amazon за финансовата логика на своята стратегия и защо компанията в момента прави по-комерсиални проекти в допълнение към шоупрограми, целящи спечелване на награди.

Точно как Amazon определя мотивацията на клиентите да се присъединят към неговия
абонаментен клуб не е ясно от документите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Печалбата на "Аурубис" е спаднала с 25% за последната година Печалбата на "Аурубис" е спаднала с 25% за последната година

Производството в завода в Пирдоп е намаляло леко заради спирания за ремонт

11 дек 2019, 432 прочитания

"Mars България" с 3% ръст на приходите за 2019 г. "Mars България" с 3% ръст на приходите за 2019 г.

Компанията е лидер при шоколадовите барове с над 60% пазарен дял

11 дек 2019, 602 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Lufthansa със 70% ръст на печалбата след краха на Air Berlin

Придобиването на Brussels Airlines също е сред факторите за повишението на приходите през 2017 г.

Още от Капитал
Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

PISA 2018: Образование с часовников механизъм

Тревожно ниските резултати на 15-годишните в България по индикаторите за функционална грамотност се проектират в бъдещето на страната

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

Кино: "Болка и слава"

Алмодовар вълнуващо за спектакъла на живота и корените на творчеството

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10