// K2: Бизнесът / Компании
Тв продукциите на Amazon привлякоха 5 млн. потребители към Amazon Prime
Досега Amazon никога не е обявявал данни за аудиторията си
Аудиторията
Документите показват, че аудиторията на Amazon в САЩ за цялото видеосъдържание на Prime, включително филми и телевизионни предавания, които компанията е лицензирала към други компании, е около 26 млн. души. Това е първият път, в който Amazon публикува резултатите за аудиторията си.
Вътрешните документи сравняват показатели, които никога не са били показвани от компанията, за 19 предавания: цена, зрителска аудитория и брой на хората, които са привлекли към Prime.
Основната цел на стратегията на Amazon е използването на видео, за да се превърнат зрителите в купувачи. Достъпът на феновете до предложенията на Amazon чрез присъединяването към Prime става срещу заплащането на годишна такса.
Компанията отказа да коментира документите, които изтекоха. Но главният изпълнителен директор Джеф Безос е оптимистично настроен относно използването на забавлението за увеличаване на продажбите.
Нова възможност
Най-големият онлайн търговец на дребно в света създаде Amazon Studios през 2010 г., за да развие оригинални програми, които по-късно започнаха да печелят награди и да набират популярност в Холивуд.
"Когато спечелим "Златен глобус", това ни помага да продаваме повече обувки", каза Безос на технологична конференция близо до Лос Анджелис. Той отбелязва, че клиентите, които гледат филми и сериали, подновяват абонаментите си "по-бързо и се насочват от безплатните тестове с по-висок темп", отколкото членовете, които не използват Prime.
Създаването на видео се е превърнало в един от най-големите разходи на Amazon – компанията влага близо 5 млрд. долара годишно за това. |
Създаването на видео се е превърнало в един от най-големите разходи на Amazon – компанията харчи близо 5 млрд. долара годишно за това. Вътрешните документи показват какво смята Amazon за финансовата логика на своята стратегия и защо компанията в момента прави по-комерсиални проекти в допълнение към шоупрограми, целящи спечелване на награди.
Точно как Amazon определя мотивацията на клиентите да се присъединят към неговия абонаментен клуб не е ясно от документите.
Още по темата
Азиатската държава все повече увеличава влиянието си над американски продуценти и над големите студиа.
21 дек 2018Amazon се насочва и към банковия сектор
Компанията е в разговори с JPMorgan Chase за съвместно предлагане на потребителски банкови сметки
6 мар 2018Предизвикателствата пред дигиталните медии в САЩ
Неизпълнените прогнози за приходи, несигурната рекламна среда и промените в съдържанието на Facebook са сред основните проблеми пред компании като Vice Media и BuzzFeed
22 фев 2018Netflix добави още 5.3 млн. абонати за третото тримесечие
Компанията увеличава инвестициите в оригинално съдържание през 2018 г.
17 окт 2017Компанията се насочва към излъчването на NFL за платените си абонати
13 апр 2017Видеоуслугата на Аmazon вече се предлага в България
Prime Video струва 3 евро на месец за първите шест месеца
14 дек 2016
Производството в завода в Пирдоп е намаляло леко заради спирания за ремонт
11 дек 2019, 432 прочитания

Компанията е лидер при шоколадовите барове с над 60% пазарен дял
11 дек 2019, 602 прочитания
11 дек 2019, 11457 прочитания
11 дек 2019, 1399 прочитания
11 дек 2019, 1322 прочитания
11 дек 2019, 1303 прочитания
11 дек 2019, 938 прочитания
Придобиването на Brussels Airlines също е сред факторите за повишението на приходите през 2017 г.