Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 мар 2018, 13:05, 3370 прочитания

Тв продукциите на Amazon привлякоха 5 млн. потребители към Amazon Prime

Досега Amazon никога не е обявявал данни за аудиторията си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Телевизионните предавания на Amazon са привлекли повече от 5 млн. души в световен мащаб към абонаментната услуга на компанията Prime до началото на 2017 г., показват документи, изтекли в публичното пространство, разкриващи за пръв път как инвестициите на търговеца на дребно в създаването на оригинално видеосъдържание му се отплащат, съобщава Reuters.

Аудиторията


Услугата e налична в над 200 държави и е достъпна през сайта www.primevideo.com, както и през всякакви мобилни устройства чрез приложенията за Android и iOS. Възможно също така е сваляне на филми и сериали за офлайн гледане.

Документите показват, че аудиторията на Amazon в САЩ за цялото видеосъдържание на Prime, включително филми и телевизионни предавания, които компанията е лицензирала към други компании, е около 26 млн. души. Това е първият път, в който Amazon публикува резултатите за аудиторията си.

Вътрешните документи сравняват показатели, които никога не са били показвани от компанията, за 19 предавания: цена, зрителска аудитория и брой на хората, които са привлекли към Prime.



Основната цел на стратегията на Amazon е използването на видео, за да се превърнат зрителите в купувачи. Достъпът на феновете до предложенията на Amazon чрез присъединяването към Prime става срещу заплащането на годишна такса.

Компанията отказа да коментира документите, които изтекоха. Но главният изпълнителен директор Джеф Безос е оптимистично настроен относно използването на забавлението за увеличаване на продажбите.

Нова възможност

Най-големият онлайн търговец на дребно в света създаде Amazon Studios през 2010 г., за да развие оригинални програми, които по-късно започнаха да печелят награди и да набират популярност в Холивуд.

"Когато спечелим "Златен глобус", това ни помага да продаваме повече обувки", каза Безос на технологична конференция близо до Лос Анджелис. Той отбелязва, че клиентите, които гледат филми и сериали, подновяват абонаментите си "по-бързо и се насочват от безплатните тестове с по-висок темп", отколкото членовете, които не използват Prime.
Създаването на видео се е превърнало в един от най-големите разходи на Amazon – компанията влага близо 5 млрд. долара годишно за това.


Създаването на видео се е превърнало в един от най-големите разходи на Amazon – компанията харчи близо 5 млрд. долара годишно за това. Вътрешните документи показват какво смята Amazon за финансовата логика на своята стратегия и защо компанията в момента прави по-комерсиални проекти в допълнение към шоупрограми, целящи спечелване на награди.

Точно как Amazon определя мотивацията на клиентите да се присъединят към неговия
абонаментен клуб не е ясно от документите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Всяка компания със спад от 25% в приходите може да участва в схемата 60/40 Всяка компания със спад от 25% в приходите може да участва в схемата 60/40

Правителственото постановление е претърпяля съществени промени и ще бъде обсъждан днес на тристранния съвет

28 мар 2020, 203 прочитания

Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10% Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10%

Действам предпазливо и не наемам нови хора, а в краен случай бих намалил работното време, вместо да освобождавам служители, казва собственикът на "Смарт органик"

28 мар 2020, 581 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Lufthansa със 70% ръст на печалбата след краха на Air Berlin

Придобиването на Brussels Airlines също е сред факторите за повишението на приходите през 2017 г.

Още от Капитал
Корпоративни карти за 3.5 млн. евро

Българската стартираща компания Payhawk привлече нова инвестиция за 3 млн. евро и общо досега е получила 3.5 млн. евро.

Режим домашен офис или какво разказват хората за живота в епидемия из Европа

Няколко души споделиха пред "Капитал" какъв е новият ритъм на живот в Испания, Англия, Австрия, Германия и Франция и какви са техните опасения за бъдещето

Шансът за дигиталното образование

Промяната към електронни образователни платформи трябва да ускори промяната на остарелите методи на преподаване

За маската на един лекар

Българската здравна система посреща най-сериозното си изпитание през последните десетилетия в недобра форма

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

Добри новини

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10