С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 мар 2018, 13:05, 3249 прочитания

Тв продукциите на Amazon привлякоха 5 млн. потребители към Amazon Prime

Досега Amazon никога не е обявявал данни за аудиторията си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Телевизионните предавания на Amazon са привлекли повече от 5 млн. души в световен мащаб към абонаментната услуга на компанията Prime до началото на 2017 г., показват документи, изтекли в публичното пространство, разкриващи за пръв път как инвестициите на търговеца на дребно в създаването на оригинално видеосъдържание му се отплащат, съобщава Reuters.

Аудиторията


Услугата e налична в над 200 държави и е достъпна през сайта www.primevideo.com, както и през всякакви мобилни устройства чрез приложенията за Android и iOS. Възможно също така е сваляне на филми и сериали за офлайн гледане.

Документите показват, че аудиторията на Amazon в САЩ за цялото видеосъдържание на Prime, включително филми и телевизионни предавания, които компанията е лицензирала към други компании, е около 26 млн. души. Това е първият път, в който Amazon публикува резултатите за аудиторията си.

Вътрешните документи сравняват показатели, които никога не са били показвани от компанията, за 19 предавания: цена, зрителска аудитория и брой на хората, които са привлекли към Prime.



Основната цел на стратегията на Amazon е използването на видео, за да се превърнат зрителите в купувачи. Достъпът на феновете до предложенията на Amazon чрез присъединяването към Prime става срещу заплащането на годишна такса.

Компанията отказа да коментира документите, които изтекоха. Но главният изпълнителен директор Джеф Безос е оптимистично настроен относно използването на забавлението за увеличаване на продажбите.

Нова възможност

Най-големият онлайн търговец на дребно в света създаде Amazon Studios през 2010 г., за да развие оригинални програми, които по-късно започнаха да печелят награди и да набират популярност в Холивуд.

"Когато спечелим "Златен глобус", това ни помага да продаваме повече обувки", каза Безос на технологична конференция близо до Лос Анджелис. Той отбелязва, че клиентите, които гледат филми и сериали, подновяват абонаментите си "по-бързо и се насочват от безплатните тестове с по-висок темп", отколкото членовете, които не използват Prime.
Създаването на видео се е превърнало в един от най-големите разходи на Amazon – компанията влага близо 5 млрд. долара годишно за това.


Създаването на видео се е превърнало в един от най-големите разходи на Amazon – компанията харчи близо 5 млрд. долара годишно за това. Вътрешните документи показват какво смята Amazon за финансовата логика на своята стратегия и защо компанията в момента прави по-комерсиални проекти в допълнение към шоупрограми, целящи спечелване на награди.

Точно как Amazon определя мотивацията на клиентите да се присъединят към неговия
абонаментен клуб не е ясно от документите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

"Рекорд" - екокари от ново поколение "Рекорд" - екокари от ново поколение

Електрокарите с литиево-йонни батерии са подходящи за чистите производства в редица индустрии

21 сеп 2019, 1387 прочитания

Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи

Директорът на общинския институт "Старинен Пловдив" за новите инициативи в полза на туристите и града

20 сеп 2019, 1202 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Lufthansa със 70% ръст на печалбата след краха на Air Berlin

Придобиването на Brussels Airlines също е сред факторите за повишението на приходите през 2017 г.

Константинос Милонас: Съкровищата на България са данъците и IT талантите

Изпълнителният директор на клъстера на Adecco Group за Гърция и България пред "Капитал"

Тайната държавна сграда

Холдингът на икономическото министерство ДКК е купил право на строеж в свързаното дружество "София тех парк" срещу 22 млн. лв.

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Кой ще превъоръжи пехотата

Основната интрига около новите бронирани машини на армията се очертава да е между General Dynamics и Patria

20 въпроса: Магдалена Малеева

Със същия устрем, ентусиазъм и дисциплина, с които печели титли в тениса, Малеева развива и всички проекти, с които се захваща

Кино: "Далеч от брега"

Обикновеният човек срещу статуквото в новия филм на Костадин Бонев