Онлайн продажбите на луксозни модни стоки ще се утроят до 2025 г.

Модните компании все повече се дигитализират, показва проучване на McKinsey

Платформи като Gucci.com и Armani.com продават само една марка продукти и съумяват да направят най-голям обем на продажбите
Платформи като Gucci.com и Armani.com продават само една марка продукти и съумяват да направят най-голям обем на продажбите
Платформи като Gucci.com и Armani.com продават само една марка продукти и съумяват да направят най-голям обем на продажбите    ©  Reuters
Платформи като Gucci.com и Armani.com продават само една марка продукти и съумяват да направят най-голям обем на продажбите    ©  Reuters
8%

от пазара на луксозни стоки държат в момента онлайн продажбите.

Онлайн продажбите на луксозните модни стоки ще се увеличат поне три пъти до 2025 г. и ще достигнат обща стойност от 74 млрд. евро, показва проучване на консултантската компания McKinsey. В момента обемът на пазара е около 20 млрд. евро годишно, или 8% от целия на луксозни стоки.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал