Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 мар 2018, 15:27, 6743 прочитания

"Ин-трейд Балкани" инвестира 500 хил. лв. в налагане на нова марка бебешки пелени

България е първият задграничен пазар за италианския бранд Pillo

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Дистрибуторската фирма "Ин-трейд Балкани" ще инвестира 500 хил. лв. през тази година за налагане на нова марка бебешки пелени – Pillo, внос от Италия. България е първият задграничен пазар за бранда, съобщи за "Капитал" Александър Иванов, търговски директор.

Средствата ще бъдат използвани за маркетингова подкрепа на продуктите. Предстоят рекламни кампании, демонстрации с безплатни мостри в търговски обекти, както и инвестиции в болници, където ще бъдат обособени специални "кътове за майки", обясни Александър Иванов.



И в бензиностанции

"Ин-трейд Балкани" ще предложи на българския пазар девет вида артикули Pillo. "Не държим да сме позиционирани в ниския ценови клас. Цената на нашите продукти ще бъде с 5% по-ниска от тази на бебешките пелени във високия ценови сегмент, но със съпоставимо и дори по-добро качество", заяви Александър Иванов.

Pillo ще се разпространяват в магазини в цялата страна със специален фокус върху малките населени места, в специализирани обекти за бебешки продукти, както и чрез дистрибутори на едро.



"За първи път бебешките пелени ще се предлагат и в бензиностанции, където ще разположим специални стелажи с нашите предложения. Сключихме договор с "Лукойл" и започваме продажби в пет от обектите на веригата в София и в 10 - по магистралите. Петролният канал е печеливш, но досега не е бил разработван за разпространение на такива продукти", каза Александър Иванов. По думите му целта на компанията е до една година да покрие 40% от бензиностанциите на "Лукойл", които са 220 в страната.

Пазар за близо 70 млн. лева

"Пелените държат около 47% пазарен дял в стойност в категорията "продукти за деца". Продажбите им се изчисляват на около 69 млн. лв. за миналата година", съобщи за "Капитал" Александър Иванов.

Той цитира данни, според които лидери в този сегмент са марките Pampers на P&G и Puffies на "Фикосота" с общо 71.3% пазарен дял в стойност. За една година тези пелени са отбелязали ръст в бройките продадени пакети с близо 4% и това се отчита като висок резултат, отбелязва Иванов.

"Започваме от нулата. Държим много на обратната връзка с клиентите. Целта ни за тази година е да направим пълно покритие с продуктите Pillo в София и областта, както и в Централна и Северна България. Нашият тригодишен план за развитие предвижда да достигнем до 2.5-3.5% пазарен дял", обобщи търговският директор на "Ин-трейд Балкани".

С италиански собственик

"Ин-трейд Балкани" е с италиански собственик - Итало Бенелле. Компанията започва дейност в страната през 2016 г. с внос на храни – пасти, сирена и консерви, за ХоРеКа канала. Високото качество и съответната за него цена обаче не успели да се преборят с множеството предложения на масови и евтини продукти. Затова по думите на Александър Иванов от тази година фирмата се отказва от дистрибуцията на италиански храни, като запазва позицията си на вносител на наливно просеко, и поставя фокус върху нехранителните продукти. "Ин-трейд Балкани" е дистрибутор и на пловдивските колбаси "Войводите".

Според данните в Търговския регистър през 2016 г. компанията има 407 хил. лева приходи. По информация на дружеството оборотът от продажба на вносните хранителни артикули за 2017 г. е около 160 хил. лв. Освен в България "Ин-трейд Балкани" има филиали и в Румъния и Кипър.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 579 прочитания

"Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса "Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса

Компанията подкрепя дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация

4 апр 2020, 966 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Услугата за парични преводи Skrill Send Direct е активна за България

Таксата за изходящите преводи е 1.45% от изпратената сума

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10