С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
22 мар 2018, 12:31, 2752 прочитания

Софтуерната компания Salesforce купува MuleSoft за 5.9 млрд. долара

Сделката ще помогне на лидера в доставката на облачни услуги да разшири бизнеса си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Лидерът в доставките на облачни услуги Salesforce, който напоследък се ориентира към онлайн продажбите, обяви във вторник, че ще купи американската софтуерна компания MuleSoft, съобщава Reuters. Сделката ще бъде на стойност от 5.9 млрд. долара.

Сделката


Сделката е показателна за желанието на главния изпълнителен директор на Salesforce Марк Беньоф да разшири портфолиото с облачни услуги на компанията.

Акционерите на MuleSoft ще получат по 45 долара на акция. Акциите на компанията нараснаха с 5% в удълженото работно време за търговия, след 27-процентно увеличение през деня. Акциите на Salesforce се понижиха с малко повече от 2%. В съвместно изявление компаниите съобщиха, че стойността на сделката с дълга е 6.5 млрд. долара.

"Salesforce обикновено помага на клиентите да се преместят в облака и да преобразуват цифрово бизнеса си, така че придобиването на MuleSoft ще помогне на компанията да предлага по-бързо трансформиране на бизнесите и да предоставят по-цялостни решения", каза анализатор от Wedbush Securities.



MuleSoft листна акциите си Нюйоркската фондова борса на 17 март миналата година на цена 17 долара. Те повишиха цената си с 40% още през първия ден от търговията, което даде на компанията пазарна стойност от близо 3 млрд. долара. Salesforce Ventures, дружеството за рисков капитал на Salesforce, инвестира 128 млн. долара в MuleSoft през 2015 г.

Salesforce вече държи над 18% от световния пазар на софтуер за управление на връзки с клиентите, следван от Oracle с 9.4%, според данни от 2016 г., предоставени от изследователската фирма IDC.

MuleSoft прави софтуер, който предоставя на фирмите инструменти за автоматично интегриране на различни приложения, устройства и разнородни данни, за да подпомогнат на мрежите да работят по-бързо.
Сред най-големите клиенти на компанията са Coca Cola, McDonald's, Salesforce и Spotify.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven

Участниците могат да получат инвестиция от 100 хил. евро

16 фев 2020, 1559 прочитания

Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години

Японският автомобилен производител се бори с имиджови щети и намаляващите продажби в САЩ

16 фев 2020, 1213 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Световните сделки преминаха границата от 1 трлн. долара за рекордно време

Рекордът бе подобрен дори със спирането на сделката между Qualcomm и Broadcom

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

От Маракеш до Париж и обратно

Писателят и художник Махи Бинбин за живота между две култури и социалната си дейност в Мароко

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10