Петролният разрив Самуилов - Златев
Собственикът на "Инса ойл" Георги Самуилов напусна петролната асоциация и упрекна Валентин Златев заради новия секторен закон. Причините за разрива обаче може и да са други
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Темата накратко
- Собственикът на "Инса ойл" Георги Самуилов напусна Българската петролна и газова асоциация и упрекна Валентин Златев в налагане на господстващо положение- Според представители от пазара причините за разкола се коренят в договорите за дистрибуция на едро на "Лукойл България"
- Новата маневра прави все по-актуален въпроса има ли протекции за Самуилов от по-високо ниво, след като сделката за Общинска банка премина светкавично през всички институции
Да застанеш срещу сивия сектор на теория е добра кауза. Да застанеш срещу мачкането на малките участници на пазара - също. Обикновено обаче зад декларирането на такива доблестни намерения пред публиката стоят не толкова красиви бизнес интереси.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
12 коментара
Искаме реална конкуренция! Искам да купувам бензин директно от вериги на румънски, гръцки, арабски рафинерии, не само от руска. Тогава може да има по-ниски и нормални цени!
До коментар [#1] от "Мавродинов":
Мечтиии!
В Лукойл настъпват нови времена. Напускането на Алекперов ("доброволно" хаха), пътьом изхвърлящо Златев от бизнеса, е поради нуждата от свежи пари в кремъл от разпродажби на активи. За Лукойл България ще се появят бая мераклии.
До коментар [#1] от "
Мавродинов
":
Не защитавам никой но цените и сега са най-ниски в България спрямо тези в Европа.
Добър ден "Капитал". Това откога се прегърнахте със Валентин Златев? Кой е следващия Ви любимец след Цветан Василев, Валентин Златев..., който ще браните медийно от "лошите"? Какво е това всъщност - съюзихте се срещу общия враг, въпреки различията, както Сталин и Чърчил на времето или "обективната" истина е на страната на този от който имаме някаква момента облага? Всъщност не разбрах както медия защитаваща пазарната икономика, според Вас (Икономедия), този закон ще подобри и осветли пазарната среда на пазара на горива в България или напротив?
Горивото в България е евтино, но десет пъти по-некачествено от горивото в която и да е европейска държава! Ама българите сме щастливи сиромаси...
До коментар [#6] от "dage":
И това как го измерихте ?. Аз редовно карам нови автомобили и в България и в Германия и не усещам никаква разлика.
До коментар [#1] от "Мавродинов":
Няма проблем, 20% от горивата в българия са директен внос. Всички високи категории бензин и дизел са вносни. ОМВ внася от рафинерията си в Австрия, Еко внася от тяхната рафинерия в Гърция, има и внос от Румъния. И междо другото и вносните горива са по-евтини отколкото в държатава на прозиводство защото акциза им се плаща в България.
Няма страшно, сегашния ген. директор на " Лукойл България" играе белот с когото трябва и това е единственото необходимо условие за успешен бизнес у нас ( а и не само) !
До коментар [#8] от "
m17
":
Омв купуват от Инса , еко от лукойл
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.