H&M с най-ниска тримесечна печалба от 16 години

Приходите на шведската верига в България са нараснали с 8% през тримесечието

През есента шведската компания отвори нов бранд магазини в опит да съживи продажбите си на ключови пазари в Европа
През есента шведската компания отвори нов бранд магазини в опит да съживи продажбите си на ключови пазари в Европа
През есента шведската компания отвори нов бранд магазини в опит да съживи продажбите си на ключови пазари в Европа    ©  Reuters
През есента шведската компания отвори нов бранд магазини в опит да съживи продажбите си на ключови пазари в Европа    ©  Reuters
Веригата очаква да се върне към растеж през второто полугодие.

Шведската верига H&M обяви най-ниска печалба за първото тримесечие от 16 години насам, след като климатичните промени не позволиха на търговеца на дребно да продаде натрупаните запаси от дрехи на стойност 4 млрд. долара, съобщава Bloomberg. Въпреки че резултатите на групата са се понижили, представянето в България през тримесечието се е подобрило. HMBS Quotes by TradingView


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал