Amazon стъпва и на френския пазар за хранителни стоки

Американската компания започва партньорство с една от най-големите вериги в страната Monoprix

Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос
Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос
Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос    ©  Reuters
Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос    ©  Reuters

Една от най-големите вериги за хранителни стоки във Франция – Monoprix, обяви, че ще започне да продава продуктите си на клиентите си в Париж чрез услугата Prime Now на американския технологичен гигант Amazon, съобщава Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар