Huawei отново залага на фотографията с новата си линия P20
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Huawei отново залага на фотографията с новата си линия P20

Новите телефони бяха представени в Париж от президента на Huawei Ричард Ю. Той направи съпоставка на Huawei P20 и P20Pro спрямо своите конкуренти от Apple и Samsung

Huawei отново залага на фотографията с новата си линия P20

Компанията показа впечатляващи технологии, но ще срещне трудности заради пренаситения пазар

5772 прочитания

Новите телефони бяха представени в Париж от президента на Huawei Ричард Ю. Той направи съпоставка на Huawei P20 и P20Pro спрямо своите конкуренти от Apple и Samsung

© Капитал


Китайският производител на смартфони Huawei представи новите си водещи модели - P20 и P20Pro. Подобно на предшествениците си P9 и P10 и този път Huawei залага на развитието на мобилната фотография и вкарването на повече изкуствен интелект в нея. Камерите отново са разработени наред с експертите във фотографията от Leica, като след като през 2016 г. Huawei представи двойната камера на P9, разработена с фотографската компания, сега P20Pro ще има цели три лещи наред с възможност да прави 40-мегапикселови снимки.

Новите модели бяха представени от президента на фирмата Ричард Ю в Париж. Почти цялата му презентация беше насочена към фотографските възможности на новия телефон. Това обаче може да се окаже проблем за Huawei, която до голяма степен влиза в конкуренция и със себе си, след като по-добрите камери бяха основна точка за продаване и при различните модели на фирмата през последните две години.

С представянето на новите телефони в Париж компанията даде заявка и за по-голям фокус върху европейските пазари. Според данни на фирмата през последната година тя е продала 153 млн. устройства в световен мащаб.

Пренаситеният пазар

Huawei направи представянето на P20 и P20Pro около половин година след представянето на Huawei Mate 10, другия флагмански модел на компанията. Фирмата постави нова мода в мобилната фотография преди две години, когато пусна своя P9 с двойна камера Leica. Оттогава насам всеки голям конкурент на фирмата на пазара, включително единствените по-големи от нея - Apple и Samsung, представиха свои телефони с двойни камери и заложиха още повече на фотографията.

Сега Huawei ще трябва да се конкурира не само със Samsung и Apple, но до голяма степен и със себе си, като ще се опита да убеди потребителите с по-стари модели да си закупят от новите телефони. Основният модел P20 ще бъде на цена в Европа от 650 евро, а P20Pro - 900 евро. Все още не е ясно какви ще бъдат цените на българския пазар.

През цялата презентация Ричард Ю сравняваше възможностите на новия P20Pro с тези на Samsung S9, излязъл по-рано през годината, и iPhone X на Apple, текущия флагмански модел на компанията от Купертино, пуснат на пазара в края на 2017 г. Според Ю P20Pro е по-добър в почти всеки аспект от конкурентите си, като президентът на Huawei се позова на някои от най-известните бенчмарк тестове в света, точкуващи камерите на телефоните по специална система.

Още изкуствен интелект, още добавена реалност

На втори план в представянето на новите модели остана стремежът на Huawei за вкарване на повече изкуствен интелект в телефоните, като и тази технология беше силно обвързана с фотографията. Компанията показа и няколко съвместни разработки с компании като Porsche и институции като NASA, насочени към приложения с добавена реалност.

Huawei също така ще пусне на пазара и луксозен модел Huawei Porsche Design Mate RS, който ще бъде на по-висока цена от останалите Mate модели и има някои отличителни черти, като тройна камера и допълнителен пръстов отпечатък в самия дисплей.

Китайският производител на смартфони Huawei представи новите си водещи модели - P20 и P20Pro. Подобно на предшествениците си P9 и P10 и този път Huawei залага на развитието на мобилната фотография и вкарването на повече изкуствен интелект в нея. Камерите отново са разработени наред с експертите във фотографията от Leica, като след като през 2016 г. Huawei представи двойната камера на P9, разработена с фотографската компания, сега P20Pro ще има цели три лещи наред с възможност да прави 40-мегапикселови снимки.

Новите модели бяха представени от президента на фирмата Ричард Ю в Париж. Почти цялата му презентация беше насочена към фотографските възможности на новия телефон. Това обаче може да се окаже проблем за Huawei, която до голяма степен влиза в конкуренция и със себе си, след като по-добрите камери бяха основна точка за продаване и при различните модели на фирмата през последните две години.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK