Британската модна верига Next свива продажбите и печалбата

Компанията е изправена пред най-големите предизвикателства за последните 25 години

Ръстът на приходите от онлайн продажби не е успял да компенсира спада в продажбите от физическите магазини на Next.
Ръстът на приходите от онлайн продажби не е успял да компенсира спада в продажбите от физическите магазини на Next.
Ръстът на приходите от онлайн продажби не е успял да компенсира спада в продажбите от физическите магазини на Next.    ©  Reuters
Ръстът на приходите от онлайн продажби не е успял да компенсира спада в продажбите от физическите магазини на Next.    ©  Reuters

Главният изпълнителен директор на британския производител на бельо и дрехи Next - лорд Саймън Улфсън, определи 2017 г. като "най-предизвикателната за последните 25 години", съобщава Bloomberg. Изявлението на Улфсън съпроводи публикуването на финансовите резултати на компанията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bretschneider avatar :-|
    bretschneider

    Няма какво да ме учуди, надценени дрешки със посредсвен дизайн...

    Нередност?
Нов коментар