Китай слива двата най-големи производителя на кораби в мегакомпания
Обединението между CSSC и CSIC има потенциала да задмине конкурентите в бранша


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Китайското правителство планира сливането на двата най-големи производителя на кораби в страната – China State Shipbuilding (CSSC) и China Shipbuilding Industry (CSIC), твърдят запознати с преговорите. По този начин новата компания би била по-конкурентна на световните лидери от Южна Корея, пише Bloomberg.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Хее китайците са се прицелили в далеч по-технологичните корейски конкуренти!Но забравят че 25 годишният опит и модерни заводи за кораби не се получават като слееш 2 полудържавни предприятия!!!
Нещо не ми се връзва:
"...би била по-конкурентна на световните лидери от Южна Корея"
"Ако сделката бъде завършена, ще се създаде индустриален гигант, който ще има 2 пъти по-големи годишни приходи от комбинирането на южнокорейските конкуренти Hyundai Heavy Industries, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering и Samsung Heavy Industries."
Кое е вярното? Математически ми се струва невъзможно.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.