Facebook спира достъпа до данни на трети страни (обновена)
Засега не е ясно как това ще повлияе на рекламните приходи


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
След скандала с изтичането на данни и Cambridge Analytica Facebook въвежда промени в правилата за ползване. Компанията ще премахне опциите за насочване на рекламите, които разчитат на потребителски данни от трети страни, като Acxiom, Oracle Data Cloud, Experian, Epsilon и други, съобщава онлайн изданието AdAge. Facebook коригира настройките за сигурността на данните в своята услуга в сряда, като даде на потребителите по-лесен контрол над личните им данни. FB Quotes by TradingView
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
"Миналата седмица Acxiom заяви, че не очаква промяната да повлияе върху приходите или печалбата й. Компанията прогнозира приходи от близо 915 млн. долара за фискалната 2018 г., но намали очакванията си за 2019 г."
Капитал, откъде ги вадите тия цифри?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.