Facebook спира достъпа до данни на трети страни (обновена)

Засега не е ясно как това ще повлияе на рекламните приходи

Услугата за събиране на данни за рекламодателите беше пусната през 2013 г. като част от споразумение между социалната мрежа и големи брокери на данни
Услугата за събиране на данни за рекламодателите беше пусната през 2013 г. като част от споразумение между социалната мрежа и големи брокери на данни
Услугата за събиране на данни за рекламодателите беше пусната през 2013 г. като част от споразумение между социалната мрежа и големи брокери на данни    ©  Reuters
Услугата за събиране на данни за рекламодателите беше пусната през 2013 г. като част от споразумение между социалната мрежа и големи брокери на данни    ©  Reuters
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Услугата предоставяше подробни данни за потребителското поведение – какво купуват хората, къде пазаруват, здравни профили, доходи и т.н., и беше неразделна част от рекламната екосистема на Facebook.

След скандала с изтичането на данни и Cambridge Analytica Facebook въвежда промени в правилата за ползване. Компанията ще премахне опциите за насочване на рекламите, които разчитат на потребителски данни от трети страни, като Acxiom, Oracle Data Cloud, Experian, Epsilon и други, съобщава онлайн изданието AdAge. Facebook коригира настройките за сигурността на данните в своята услуга в сряда, като даде на потребителите по-лесен контрол над личните им данни. FB Quotes by TradingView


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    martin132 avatar :-|
    martin132

    "Миналата седмица Acxiom заяви, че не очаква промяната да повлияе върху приходите или печалбата й. Компанията прогнозира приходи от близо 915 млн. долара за фискалната 2018 г., но намали очакванията си за 2019 г."

    Капитал, откъде ги вадите тия цифри?

    Нередност?
Нов коментар