Tencent настига Alibaba на пазара за мобилни разплащания в Китай
Възходът на финансовите услуги на Tencent се дължи на контролираната от нея социална мрежа - WeChat


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Зенон Капрон, специалист по мобилните разплащания в Kapronasia
От 2014 г. 80% от мобилните разплащания в Китай се извършват през онлайн платформата Alipay, която е контролирана от дъщерната компания на технологичния гигант Alibaba – Ant Financial. Поради това конкуренцията на платформата за финансови услуги WeChat Pay, която е собственост на най-голямата технологична компания в Азия – Tencent, се считаше за слаба от анализаторите. Сега всичко това е на път да се промени и конкуренцията между двата интернет гиганта за доминация на пазара за мобилни разплащания в страната, чиято стойност е 1 трлн. долара, се засилва с бързи темпове и достига връхната си точка.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.