Tencent настига Alibaba на пазара за мобилни разплащания в Китай

Възходът на финансовите услуги на Tencent се дължи на контролираната от нея социална мрежа - WeChat

WeChat Pay е увеличила дела си на пазара за мобилни разплащания в Китай до 38.2%
WeChat Pay е увеличила дела си на пазара за мобилни разплащания в Китай до 38.2%
WeChat Pay е увеличила дела си на пазара за мобилни разплащания в Китай до 38.2%    ©  Reuters
WeChat Pay е увеличила дела си на пазара за мобилни разплащания в Китай до 38.2%    ©  Reuters
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

"Alipay може да изгуби лидерството си заради настъпващите промени в бранша."

Зенон Капрон, специалист по мобилните разплащания в Kapronasia

От 2014 г. 80% от мобилните разплащания в Китай се извършват през онлайн платформата Alipay, която е контролирана от дъщерната компания на технологичния гигант Alibaba – Ant Financial. Поради това конкуренцията на платформата за финансови услуги WeChat Pay, която е собственост на най-голямата технологична компания в Азия – Tencent, се считаше за слаба от анализаторите. Сега всичко това е на път да се промени и конкуренцията между двата интернет гиганта за доминация на пазара за мобилни разплащания в страната, чиято стойност е 1 трлн. долара, се засилва с бързи темпове и достига връхната си точка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар