Мартин Сорел напуска рекламната империя WPP

Главният изпълнителен директор на групата приключва кариерата си след над три десетилетия в сектора

Сорел притежава близо 2% от компанията – дял, който се оценява на 300 млн. паунда
Сорел притежава близо 2% от компанията – дял, който се оценява на 300 млн. паунда
Сорел притежава близо 2% от компанията – дял, който се оценява на 300 млн. паунда    ©  Reuters
Сорел притежава близо 2% от компанията – дял, който се оценява на 300 млн. паунда    ©  Reuters

Изпълнителният директор на най-голямата рекламна група в света WPP - Мартин Сорел, напуска поста си. След близо две седмици на спекулации за бъдещето на Сорел в компанията в събота вечерта той обяви, че се оттегля след разследвания по подозрения в неправомерно поведение. През изминалите седмици срещу него се водеше разследване, свързано с финансови злоупотреби, и по-конкретно с нерегламентирано използване на фирмени средства, съобщава Financial Times. WPP Quotes by TradingViewПричините

Сорел, който е един от основателите на компанията, застава начело на нея през 1985 г. и я превръща от малък производител на кошници за пазаруване в рекламен гигант с бизнес за над 20 млрд. долара, който свързва над 400 агенции и има над 200 хил. служители. Cpeд агенциите в портфолиото нa гигaнтa ca вoдeщи peĸлaмни ĸoмпaнии ĸaтo Оgіlvу&Маthеr, Каntаr Grоuр, Ноgаrth Wоrldwіdе и Yоung&Rubісаm.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал