Увеличеното търсене в Китай подобри резултатите на Nestle

Приходите на компанията са нараснали през първото тримесечие

Основната задача пред изпълнителния директор Шнайдер беше да генерира устойчив растеж
Основната задача пред изпълнителния директор Шнайдер беше да генерира устойчив растеж    ©  Reuters
Основната задача пред изпълнителния директор Шнайдер беше да генерира устойчив растеж
Основната задача пред изпълнителния директор Шнайдер беше да генерира устойчив растеж    ©  Reuters

Ръстът на продажбите на Nestle се е ускорил през първото тримесечие на 2018 г. благодарение на засилено търсене на продуктите на компанията в Азия, предимно Китай, съобщава Financial Times. Финансовите резултати от последното тримесечие вдъхват увереност на инвеститорите на швейцарската компания, която от години изпитва затруднения с установяването на стабилни темпове на растеж.

Nestle e реализирала like for like ръст на приходите от 2.8%. Like for like изменението в продажбите, известно още като органичен растеж, е сред най-важните за вече утвърдените компании показатели, защото изключва представянето на предприятията на компанията, започнали работа през последната година. По този начин предоставя една обективна оценка за резултатите на компанията в рамките на годината. За сравнение - през първото тримесечие на 2017 г. like for like изменението в продажбите е било 2.3%, а за цялата минала година е 2.4%.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се