Observatoire: Физическите магазини ще изчезнат, ако не се променят

Представителите на поколението Y в България са сред най-големите оптимисти за бъдещето в Европа

Жозе Салойо, (вляво) е новият управител на "БНП Париба лични финанси" в България. Заедно с Паскал Русари, директор "Продажби и маркетинг" в BNP Paribas Personal Finance за Централна и Източна Европа, представиха проучването "Обсерватория" за 2018 г.
Жозе Салойо, (вляво) е новият управител на "БНП Париба лични финанси" в България. Заедно с Паскал Русари, директор "Продажби и маркетинг" в BNP Paribas Personal Finance за Централна и Източна Европа, представиха проучването "Обсерватория" за 2018 г.
Жозе Салойо, (вляво) е новият управител на "БНП Париба лични финанси" в България. Заедно с Паскал Русари, директор "Продажби и маркетинг" в BNP Paribas Personal Finance за Централна и Източна Европа, представиха проучването "Обсерватория" за 2018 г.
Жозе Салойо, (вляво) е новият управител на "БНП Париба лични финанси" в България. Заедно с Паскал Русари, директор "Продажби и маркетинг" в BNP Paribas Personal Finance за Централна и Източна Европа, представиха проучването "Обсерватория" за 2018 г.

Физическите магазини ще изчезнат, ако не се променят, над 60% от т.нар. поколение Y(es), или милениъли, биха заменили онлайн търговията с магазини на бъдещето, в които могат да пробват и тестват продукта. Представителите на това поколение в България са сред най-големите оптимисти за бъдещето в Европа. Това са част от изводите на изданието за 2018 г. на Observatoire ("Обсерватория"), годишно проучване на френската финансова група BNP Paribas Personal Finance. Тя е представена в България от банковия й клон (от февруари 2018 г., дотогава небанково дружество за потребителско кредитиране – бел. ред.) "БНП Париба лични финанси".

Проучването разглежда потребителските нагласи в страните от ЕС от 1985 г. През 2018 г. темата му е "Милениълите и магазините: раздялата е далече". Проведено е в 17 държави - Австрия, Белгия, България, Чехия, Дания, Франция, Германия, Унгария, Италия, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Испания, Швеция, Норвегия и Великобритания, като са интервюирани близо 14 000 европейци. България е включена за втори път в проучването.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    b333 avatar :-|
    b333
    • + 1

    Това се говори от преди 5 години. :)

    Нередност?
Нов коментар