Хотелската верига Marriott купува конкурента ILG за 4.7 млрд. долара
Сделката ще доведе до свиването на годишните разходи на новата компания със 75 млн. долара
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Американската хотелска верига Marriott Vacations купува конкурента ILG в сделка за 4.7 млрд. долара, за да се разрасне в Мексико и на други пазари, потвърдиха от двете компании.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.