С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 май 2018, 12:37, 2269 прочитания

Boeing придобива производителя на самолетни части KLX за 3.2 млрд. долара

Компанията разширява предоставянето на сервизни услуги

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американският производител на авиационна техника Boeing купува производителя на самолетни части KLX в сделка на стойност 3.2 млрд. долара.

Стратегическото придобиване цели подобряването на сервизните услуги на Boeing и разширяването на базата от клиенти на компанията. Сделката беше обявена едва седмица след като Денис Муиленбърг, главният изпълнителен директор на компанията, заяви, че от производителят ще разчитат на сключването на различни видове партньорства за развитието на бизнеса, съобщава Reuters.


Boeing плаща 63 долара за акция, което оценява KLX на близо 4.25 млрд. долара, над един милиард от които обаче са в задължения към други компании. Придобиването няма да повлияе върху намеренията на самолетния производител да съкращава разходите си с около 70 млн. долара на година до 2021 г.

Сервизният бизнес на Boeing беше разработен през миналата година и само през февруари бяха сключени сделки на стойност 1 млрд. долара, целящи развиването му. До голяма степен това е и една от основните насоки, в които ще се развива компанията. От Boeing се надяват да се превърнат в сериозен играч в бизнеса със сервизни дейности и търговията с резервни самолетни части, които се характеризират с изключително високи маржове на печалба.
Финансовите резултати

Приходите на Boeing за първото тримесечие на 2018 г. са достигнали 23.28 млрд. долара, което представлява ръст от 6% спрямо реализираните през същия период на предходната година 21.96 млрд. Възвращаемостта на бизнеса на компанията също се е подобрила значително, като оперативната й печалба е нараснала с 30% до 2.87 млрд. долара, а нетната - с 57% до 2.47 млрд. Подобряването на възвращаемостта е свързано и с постигнатите по-високи маржове на печалба, които са достигнали 12.3% през първото тримесечие на 2018 г. от 10% една година по-рано.



Сервизните услуги, предоставяни от компанията, все още са малка част от бизнеса й, допринасяйки с едва 3.94 млрд. в приходи и оперативна печалба от 644 млн. долара. За сметка на това услугите по поддръжката на самолетите остават най-печелившият оперативен сектор на компанията с маржове от 16.3%. Продажбата на самолети остава ядрото на компанията с приходи от 13.65 млрд. долара.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 218 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 360 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Apple успокои инвеститорите с добри резултати и високи продажби на iPhone

Компанията ще изкупи обратно акции за 100 млрд. долара и ще вдигне дивидентите

Още от Капитал
Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10