Българска компания разработва интелигентна хладилна витрина

Стойността на проекта на фирма "Братя Чичеклиеви" е 637 хил. лв., от които близо 500 хил. са еврофинансиране

Част от продуктите на дружеството
Част от продуктите на дружеството
Част от продуктите на дружеството    ©  "Братя Чичеклиеви"
Част от продуктите на дружеството    ©  "Братя Чичеклиеви"

Софийската фирма "Братя Чичеклиеви" ще разработи интелигентна хладилна витрина, която е новост и за европейския пазар. Стойността на разработката е почти 637 хил. лв., от които близо 500 хил. са безвъзмездна финансова помощ по програма "Иновации и конкурентоспособност". Това е четвърти проект на дружеството, субсидиран с европейски средства.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kamendc avatar :-|
    Камен
    • + 3

    Браво на тези братя. Само дано измислят някоя по-лесна марка на продуктите си, че ако искат да продават в Европа едва ли някой може да произнесе това има. Брандът трябва да е кратък, привлекателен, и да звучи добре на всички езици, където ще се продава.

    Нередност?
  • 2
    kvitanov avatar :-|
    Bebeto
    • - 3
    • + 1

    Нищо ново не са измислили само са усвоили едни пари българските гении!!! Поне да го бяха включили със софтуер към Интернет да го наблюдават тъпия хладилник денонощно да не се прецака сладоледа!!! За тези пари в БАН млади учени щяха да разработят ново лекарство от среден клас!!!

    Нередност?
  • 3
    m_simeonov avatar :-|
    Мирослав Симеонов

    Хубаво е да има иновации. Не съм сигурен обаче дали е по-добре да спре машината при кофти захранване и да прецака стоката или да продължи да работи с риск да се повреди, но може и да не се повреди и да запази стоката като информира собственика. Вярвам са го измислили на базата на преобладаващите предпочитания в съответния бизнес.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал