С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
4 9 май 2018, 16:24, 8402 прочитания

"Максима България" ще открие пет нови магазина T-Market през 2018

Компанията отчита 25% ръст на приходите от продажби до 222 млн. лв. през миналата година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Собственикът на T-Market привлече 300 млн. евро финансиране

Литовската компания емитира облигационна емисия, приходите от коята ще инвестира в експанзия

10 сеп 2018

Нов магазин: Abébe

Марката Abébe се превръща в български бранд за удобни детски обувки

11 май 2018

Собственикът на българската "T маркет" купи полската търговска верига Emperia

Крайната цена на сделката е на стойност 276 млн. евро и й дава достъп до 20% от полския пазар

25 апр 2018

"Максима България" иска да открие още четири нови магазина в страната

КЗК проверява дали това ще доведе до концентрация на пазара

21 ное 2017
"Максима България" - собственик на веригата T-Market, ще открие пет нови магазина в страната през 2018, съобщиха от компанията.

По данни на дружеството то отчита 222 млн. лева приходи от продажби (без ДДС) през 2017 г., което представлява близо 25% ръст спрямо предходната година. През 2016 "Максима България" също отчете увеличение на оборота (с 22.1%) и това бе най-големият ръст в рамките на литовската група.

Откакто е стъпила на българския пазар през 2005 г., веригата отчита нарастване на продажбите, но работи на загуба. Дружеството отчита загуба и през 2017 г. От компанията уточниха за "Капитал", че тя намалява в сравнение с 2016, но не посочиха конкретни данни.

Инвестициите продължават

През 2016 "Максима България" откри 14 нови обекта, в които инвестира 19 млн. лева, и обнови визията и оборудването на шест магазина. През миналата година инвестициите на компанията надхвърлят 11 милиона лева (без ДДС). Веригата отвори пет нови и обнови 11 от първите си супермаркети. През октомври 2017 "Т-маркет" създаде и собствена колекция подправки под името Giardenia в партньорство с българската фирма "Миа фуудс 21".



През март тази година веригата откри търговски обекти в Карнобат и Ямбол, а най-новият й магазин отвори на 9 май. Той се намира в жк "Люлин 9" и с него супермаркетите на фирмата в столицата стават 35.

"През 2018 планираме разширяване на предлагания асортимент от свежи продукти и включване на нови стоки, в това число повече био- и здравословни продукти, тъй като потребителите все по-често се интересуват именно от тези категории. И през тази година очакваме най-търсено да бъде прясното месо", заяви за "Капитал" в началото на 2018 Едвинас Волкас, генерален директор на "Максима България".

Литовският холдинг

"Максима България" е част от литовския холдинг Maxima Grupe, който контролира мрежа от над 550 супермаркета под марките Maxima (в Литва, Латвия, Естония), Aldik (в Полша), T-Market (в България), както и електронен онлайн магазин за хранителни и ежедневни потребителски стоки Barbora.

През 2017 г. оборотът на групата нараства с 4.2% в сравнение с 2016 и достига 2.8 милиарда евро. Консолидираната нетна печалба за 2017 г. е 75 милиона евро, а инвестициите в дълготрайни активи са над 70 милиона евро, се посочва в официалния доклад на компанията.

Според него оборотът на Maxima в Латвия и Естония е нараснал с повече от 4% до 723 млн. евро и 464 млн. евро, в Литва - с 1.7% до 1.529 млрд. евро, а на Aldik в Полша - с над 9% до 52 млн. евро.

През април тази година Maxima Grupe успешно приключи сделката за придобиване на полската компания Emperia Holding, която управлява веригата магазини Stokrotka. Литовската група стана основен акционер след придобиването на 93.7% от акциите Emperia Holding срещу 276 млн. евро. Чрез покупката Maxima Grupe се стреми да увеличи присъствието си в ритейл сектора в Полшa, където с 436 магазина Stokrotka държи около 20% пазарен дял.

На нашия пазар компанията оперира от 2005 година насам, като за нея работят над 1500 служители. Към момента магазините T-Market в страната са 69, разположени в 34 града.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Приходите и печалбата на "А1 България" растат и през третото тримесечие Приходите и печалбата на "А1 България" растат и през третото тримесечие

Телекомът отчита и по-висок среден приход от краен потребител

17 окт 2018, 645 прочитания

Годишно в страната се обработват над 50 хил. тона дрехи втора ръка Годишно в страната се обработват над 50 хил. тона дрехи втора ръка

Повече от половината от тези количества се изнасят след това в държави извън ЕС

17 окт 2018, 794 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Градус" планира да разпределя 90% от печалбата си за дивидент

Производителят на птиче месо и яйца търси още един лост за повишение на инвеститорския интерес

В България дизелът побеждава

За първи път за последните три години българският автопарк расте, но има силно увеличение и при колите над 20 години

Пеевски: No Image

Делян Пеевски се отказа да продава половината от вестникарския си бизнес на филмовата компания и се обяви за жертва на КЗК

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Кино: "Роди се звезда"

Мелодиите на сърцето в талантлива версия на холивудската приказка

Бягай, Затопек, бягай

Писателят Ян Новак за графичния си роман, посветен на рекордьора бегач Емил Затопек

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 41

Капитал

Брой 41 // 13.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Президентът наложи десето вето, България е 51-ва по конкурентоспособност

Емисия

DAILY @7PM // 17.10.2018 Прочетете