Довиждане, уважаеми зрители
Големите западни компании излизат от българските медии основно заради глобалната промяната на стратегиите си
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ето ви един интересен парадокс: никога досега хората не са използвали толкова много съдържание, а в същото време повечето създатели на съдържание - медиите, или са в много дълбока криза, или скоро ще влязат в нея.
Светът на медиите през последните години се променя с бясна скорост и когато към глобалните процеси се добавят не особено приятните специфики на българския медиен пазар, става ясно защо през последните години западните компании отлетяха другаде.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Не бързайте да отписвате телевизията в един прогесивно застаряващ пазар като българския, където тя е, и ще продължава да бъде предпочитана медиа за реклама и политическо влияние. Няма как да накараш пенсионерите в България да гледат Netflix или YouTube.
А що се отнася до главозамайващите 620 милиона евро, които шведите бяха излъгани да платят за NOVA, това отново потвърждава народното поверие, че като видиш грък бегай далече!
До коментар [#1] от "olga_kokoshkina":
"... ще продължава да бъде предпочитана медиа за реклама и политическо влияние. Няма как да накараш пенсионерите в България да гледат Netflix или YouTube."
Пенсионерите са на свършване, а децата вече не са залепени за телевизорите, което ме радва.
В последните две изречения на статията е и разковничето на темата, пречупена през призмата на "местната действителност". На Мама Гаменът ще изкупи де що има телевизии, след като вече изкупи де що имаше вестници.
Първа в списъка беше BiT - и виждате в момента на какво прилича това "нещо". Не ще мине много време и Успелият ще намери начин да изработи и Келнер и да го "убеди" да си продаде бизнеса на местен бизнесмен, по-добре запознат с местните "реалности". На смешна цена, разбира се. С BTV ще му е малко по-трудно, но там пък ще помогнат новите му "американски" приятели от Ню Имидж - те добре се познават с Time Warner, все пак.
Докато в крайна сметка всички средства за зомбиране ще се окажат в едни-единствени тлъсти ръчички. Което е - и винаги е било - главна част от Плана. И ще да завалят тогава от екрана пропаганда, помия и панегирики за властта - примесени, разбира се, с лайфстайл и хазартни игри. Докато слезем не на 111-о място в класациите, а на 222-о. Anathema estote.
Единствената надежда, както пише и колежката по-горе, е че все по-малко и по-малко хора гледат телевизия...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.