"JYSK България" ще открие 14 нови магазина в страната до края на 2019 г.

"JYSK България" ще открие 14 нови магазина в страната до края на 2019 г.

За следващата финансова година компанията планира 52% ръст на оборота

Мара Георгиева
16524 прочитания

© Георги Кожухаров


"JYSK България" ще отвори 14 нови магазина в страната до края на 2019 г., с което ще осигури още 150 работни места." Това обяви Симона Карп, мениджър "Човешки ресурси" за Румъния и България, на събитие за представяне на новата колекция градински мебели на датската верига за обзавеждане. От стъпването си на българския пазар през 2005 г. досега JYSK ("Юск") има 18 обекта в 13 български града с общо над 200 заети.

Повече продажби, по-висока печалба

За финансовата 2016-2017 г. (която за JYSK приключва в края на септември) "JYSK България" отчита 27.43 млн. лв. приходи от продажби (ръст от 83.6% спрямо предходния аналогичен период) и 1.27 млн. лв. печалба преди облагане (435% ръст), съобщи Симона Карп. По думите й компанията планира 52% ръст на оборота за следващата финансова година.

До 2019 - нов логистичен център

До края на 2019 г. предстои завършването на логистичния център на JYSK в Божурище, чието изграждане започна през май 2017 г. Строителството е поверено на софийската фирма "Микс – констръкшън". В проекта са ангажирани и португалската фирма EFACEC Handlign Solutions - доставчик на автоматизирано оборудване за склада, австрийската Voestalpine Krems за стелажни метални конструкции, германската WEB Elementbau – производител на обшивки и покриви на складове.

Инвестицията е на стойност 100 млн. евро. Тя ще позволи доставки и обслужване на общо 270 магазина от седем държави в Югоизточна Европа и ще отвори 300 нови работни места. Това е четвъртата за JYSK подобна база в света.

Компанията

"JYSK България" оперира в страната през дружеството "Юск бул" – част от групата на JYSK Nordic, която включва 21 страни, сред които Полша, Украйна, Чехия, Словакия, Холандия, Дания, Финландия, Норвегия.

JYSK е собственост на датския търговец Ларс Ларсен, който притежава компании с общ годишен оборот за финансовата 2016/2017 година от 3.35 млрд. евро и 444 млн. евро печалба преди облагане.

Първият магазин на JYSK е отворен в Дания през 1979 г. Днес веригата, която предлага всичко за дома, има над 2500 обекта и 22 000 служители в 49 държави. В Германия и Австрия магазините се наричат Dänisches Bettenlager, а в останалата част на света - JYSK.

Предпочитанията на българите

Освен финансовите си планове "JYSK България" представи и новата си колекция градински мебели за пролет/лято 2018, подчинена на основните съвременни тенденции в скандинавския дизайн. "Не е случаен фактът, че датчаните са най-щастливите хора на света. Тайната се крие в думичката hygge ("хюге"), която е в основата и на нашето вдъхновение. hygge представлява всичко, което ви дава удовлетвореност в живота, което ви носи задоволство в душата, което ви отдалечава от тревогата и стреса. Точно тук могат да помогнат продуктите на JYSK", обясни Ираида Паюк, мениджър продажби и маркетинг за Румъния и България.

"Българските клиенти предпочитат много повече продуктите за декорация на дома от други страни. В това отношение България е шампион - близо 15% от продуктите, които продаваме тук, са в тази група. В Румъния този дял е 8-9%. Там най-много се продават мебели. В България обаче също продаваме доста мебели", заяви в интервю за "Капитал" през юни миналата година Алекс Брату, мениджър за Румъния и България.

"JYSK България" ще отвори 14 нови магазина в страната до края на 2019 г., с което ще осигури още 150 работни места." Това обяви Симона Карп, мениджър "Човешки ресурси" за Румъния и България, на събитие за представяне на новата колекция градински мебели на датската верига за обзавеждане. От стъпването си на българския пазар през 2005 г. досега JYSK ("Юск") има 18 обекта в 13 български града с общо над 200 заети.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


1 коментар
  • 1
    lgrozeva avatar :-|
    Лили

    Стоките и цените им са окей, но има две неща заради които избягвам пазарувам от тях:

    - аз пазарувам основно онлайн, а повечето стоки на сайта им не могат да се купят онлайн и трябва да се иде до магазина, което мен лично не ме устройва
    - веднъж поръчах един кош за дрехи от тях и го чаках 1 месец, мисля че от Марс дойде. Тоя кош ако го бях поръчала от ИКЕА, ще за 2-3 работни дни да ми е пред вратата


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход