С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 17 май 2018, 14:28, 8518 прочитания

Ryanair намалява времето за чекиране до два дни преди полета

Промените ще засегнат пътниците, които нямат предварително резервирано място

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ирландската нискотарифна авиокомпания Ryanair ще промени правилата за онлайн чекиране на пътници без предварително резервирани места, съобщава BBC. Превозвачът намалява времето за безплатно извършване на услугата от четири дни до 48 часа преди полета за пътници без резервирани места. Промените ще влязат в сила от 13 юни.

От Ryanair казаха, че дори и след като промените влязат в сила, времето за регистрация ще е два пъти повече, отколкото това, което предоставят много от конкурентните превозвачи.


Авиокомпанията съобщи, че това ще даде на клиентите, които са платили резервирано място, повече време, за да си изберат място. На тях ще бъде разрешено да се регистрират до 60 дни преди полета.

През миналата година другата голяма нискоразходна авиокомпания в Европа, която изпълнява полети до България - Wizzair, също въведе безплатно чекиране до 48 часа преди полета. При пътниците с билети за обратен полет чекирането може да става до 15 дни преди датата.

Съмненията



Разпределението на местата се превърна в гореща тема за пътуващите със самолети, които подозират, че авиокомпаниите съзнателно разделят семейни групи, за да се опитат да ги накарат да плащат допълнително за места на един ред. Такива случаи се разследват от Международната организация за гражданска авиация.

Ryanair е подложена на тежка критика за обслужването на клиентите си през последните години. Авиокомпанията вече е в петата година от програмата си за подобряване на обслужването на клиентите.

Последната основна промяна на превозвача беше въвеждането на такса от 5 паунда за приоритетно качване на борда. Ако пътниците откажат да заплатят таксата, съществуваше рискът ръчният им багаж да бъде взет и поставен при останалия багаж.

Този ход беше отменен, след като авиокомпанията трябваше да анулира стотици полети в резултат на промяна на маршрути и недостиг на пилоти.

Ryanair беше засегната и от поредица от стачки в цяла Европа в знак на протест срещу ниското заплащане, условията и въпроси около признаването на синдикатите на пилотите.

Досега най-голямата европейска авиокомпания по брой превозени пътници отказваше да преговаря със синдикалните организации и разговаряше само с локалните комисии от представители на персонала.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

"Градус" ще разпредели междинен дивидент за 5.4 млн. лв. "Градус" ще разпредели междинен дивидент за 5.4 млн. лв.

Предложението трябва да бъде гласувано на извънредно общо събрание през октомври

15 сеп 2019, 1422 прочитания

Международното летище в Букурещ ще се разшири с нов терминал Международното летище в Букурещ ще се разшири с нов терминал

Инвестицията се оценява на 700 млн. евро, търгът се очаква да бъде обявен до месец

15 сеп 2019, 1418 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Компании заблуждават клиенти с имена, близки до тези на инвестиционни посредници

КФН предупреди да не се дават и нареждат пари на мнимите търговци на ценни книжа

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма