Ryanair намалява времето за чекиране до два дни преди полета
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Ryanair намалява времето за чекиране до два дни преди полета

Ryanair беше засегната и от поредица от стачки в цяла Европа

Ryanair намалява времето за чекиране до два дни преди полета

Промените ще засегнат пътниците, които нямат предварително резервирано място

8901 прочитания

Ryanair беше засегната и от поредица от стачки в цяла Европа

© Reuters


Ирландската нискотарифна авиокомпания Ryanair ще промени правилата за онлайн чекиране на пътници без предварително резервирани места, съобщава BBC. Превозвачът намалява времето за безплатно извършване на услугата от четири дни до 48 часа преди полета за пътници без резервирани места. Промените ще влязат в сила от 13 юни.

От Ryanair казаха, че дори и след като промените влязат в сила, времето за регистрация ще е два пъти повече, отколкото това, което предоставят много от конкурентните превозвачи.

Авиокомпанията съобщи, че това ще даде на клиентите, които са платили резервирано място, повече време, за да си изберат място. На тях ще бъде разрешено да се регистрират до 60 дни преди полета.

През миналата година другата голяма нискоразходна авиокомпания в Европа, която изпълнява полети до България - Wizzair, също въведе безплатно чекиране до 48 часа преди полета. При пътниците с билети за обратен полет чекирането може да става до 15 дни преди датата.

Съмненията

Разпределението на местата се превърна в гореща тема за пътуващите със самолети, които подозират, че авиокомпаниите съзнателно разделят семейни групи, за да се опитат да ги накарат да плащат допълнително за места на един ред. Такива случаи се разследват от Международната организация за гражданска авиация.

Ryanair е подложена на тежка критика за обслужването на клиентите си през последните години. Авиокомпанията вече е в петата година от програмата си за подобряване на обслужването на клиентите.

Последната основна промяна на превозвача беше въвеждането на такса от 5 паунда за приоритетно качване на борда. Ако пътниците откажат да заплатят таксата, съществуваше рискът ръчният им багаж да бъде взет и поставен при останалия багаж.

Този ход беше отменен, след като авиокомпанията трябваше да анулира стотици полети в резултат на промяна на маршрути и недостиг на пилоти.

Ryanair беше засегната и от поредица от стачки в цяла Европа в знак на протест срещу ниското заплащане, условията и въпроси около признаването на синдикатите на пилотите.

Досега най-голямата европейска авиокомпания по брой превозени пътници отказваше да преговаря със синдикалните организации и разговаряше само с локалните комисии от представители на персонала.

Ирландската нискотарифна авиокомпания Ryanair ще промени правилата за онлайн чекиране на пътници без предварително резервирани места, съобщава BBC. Превозвачът намалява времето за безплатно извършване на услугата от четири дни до 48 часа преди полета за пътници без резервирани места. Промените ще влязат в сила от 13 юни.

От Ryanair казаха, че дори и след като промените влязат в сила, времето за регистрация ще е два пъти повече, отколкото това, което предоставят много от конкурентните превозвачи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    germina avatar :-|
    germina

    Лека полека от нискотарифни, стават не толкова нискотарифни. С всичките скрити и не толкова скрити правила и допълнително заплащане от страна на пътниците нещата не отиват много надобре.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK