Allianz харесва българския си бизнес. Ще го дигитализира
Александър Проценко, който пое ръководството на "Алианц България холдинг", сега променя процеси и продукти в групата


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Пазарът на финансови услуги в България се намира във важна фаза от развитието си, която го прави атрактивен за инвеститорите. Тя се характеризира с нарастващи доходи, спестявания и активи, което кара потребителите да търсят възможности за по-висока доходност и застраховки. В комбинация с високата възвращаемост спрямо пазарите от централна Европа и слабото проникване на услугите, което разкрива потенциала за растеж, това е аргумент за стратегически финансови инвеститори да установят или поддържат присъствие в региона, смята Александър Проценко, който от януари тази година пое ръководството на "Алианц България холдинг", който е под контрола на германската група Allianz.
На среща с журналисти той заяви, че амбициите му начело на групата са да затвърди пазарния дял на компаниите в застраховането, банковата дейност и пенсионното осигуряване, като за целта е предприел структурни промени и е насочил инвестиции към дигитализация на процесите и продуктите. "Резултатите от това няма да се видят веднага. Може да отнеме 3 или 4 години, но промените са необходими, ако искаме да останем една от най-влиятелните и водещи групи във финансовия сектор на България", посочи Проценко.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Една от най-неприятните банки, в които съм стъпвал. Точно за 5 минути ме убедиха, че трябва да се моля на фирмата си да ми превежда заплата другаде...
До коментар [#1] от "detelinabe":
Подкрепям мнението Ви! И в застрахователната компания положението е същото.
АЗ обаче съм доволен, защото няма много хора и познавам вече всички служители в офиса. 10 г. Никой не е напуснал...
Молба за преразглеждане на условията по ипотечен кредит отнема мин. 4 седмици. Според мен това е изключително бавен процес, финансово неефективен за клиентите и ефективен за банката.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.