С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 май 2018, 10:05, 3252 прочитания

Toyota ще продава електромобили в Китай под бранда на GAC

Целта на японската компания е да изпълни предстоящите квоти за продукцията на електрически коли в страната

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Toyota е отворена към подобни партньорства и с други компании.
Японският автомобилен производител Toyota ще предлага на пазара в Китай електрически коли под бранда на една от най-големите компании в бранша в страната – GAC, съобщава Reuters. Електромобилите ще бъдат произвеждани с по-евтината технология на GAC, която си партнира с Toyota в страната от 2004 г. По този начин японската компания ще успее да изпълни една от рестрикциите на Пекин за ограничаване на вредните емисии във въздуха, която задължава продукцията на електрически коли на играчите в бранша да бъде поне 10% от общата им до 2019 г. От друга страна, GAC ще получи достъп до технологиите на Toyota за контрол върху качеството, както и до търговската им мрежа.

Тласък към електрическите коли


Toyota планира да пусне на пазара в Китай електрическия модел GAC Toyota ix4 до края на тази година. Преди години ръководството на Toyota отхвърляше варианта за предприемане на подобни действия, но намеренията на китайското правителство да стимулира производството на електрически коли оказаха сериозно влияние върху взетото решение. Около тази теза се обединиха директори от двете групи.

Стратегията на Пекин доведе до създаването и на други обединения – Ford сключи споразумение със Zotye за съвместното производство на електрически коли. Към момента от Ford чакат да получат одобрението на регулаторите за партньорството.

Джеймс Чао, директор в консултантската група IHS Markit, коментира, че мениджмънтът на Toyota е намерил креативно решение на проблем, пред който всички автомобилни производители са изправени в Китай, а именно изпълнението на квотите за продукция на електромобили.



Вариантите пред Toyota

Въпреки това някои експерти в индустрията смятат, че Toyota показва несигурност във възможностите си да конкурира успешно компаниите, които оперират в Китай, преди да е готова с електрическите версии от собствената си продукция през 2020 г.

На автоизложба в Пекин преди месец Toyota представи плъгин хибридни версии от моделите Corolla и Levin, които ще са достъпни на пазара от 2019 г. От компанията коментираха, че изцяло електрическите им модели ще са в продажба от 2020 г.

От ръководството на най-голямата автомобилна компания в Япония потвърдиха, че преговарят за подобна сделка и с другия си китайски партньор FAW, но все още разговорите са в начален етап.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 218 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 360 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
UBS предвижда, че Германия има най-голям шанс да стане световен шампион по футбол

Според изчисленията швейцарската банка Бразилия и Испания също имат добри възможности на първенството в Русия

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10