С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 май 2018, 10:05, 3198 прочитания

Toyota ще продава електромобили в Китай под бранда на GAC

Целта на японската компания е да изпълни предстоящите квоти за продукцията на електрически коли в страната

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Toyota е отворена към подобни партньорства и с други компании.
Японският автомобилен производител Toyota ще предлага на пазара в Китай електрически коли под бранда на една от най-големите компании в бранша в страната – GAC, съобщава Reuters. Електромобилите ще бъдат произвеждани с по-евтината технология на GAC, която си партнира с Toyota в страната от 2004 г. По този начин японската компания ще успее да изпълни една от рестрикциите на Пекин за ограничаване на вредните емисии във въздуха, която задължава продукцията на електрически коли на играчите в бранша да бъде поне 10% от общата им до 2019 г. От друга страна, GAC ще получи достъп до технологиите на Toyota за контрол върху качеството, както и до търговската им мрежа.

Тласък към електрическите коли


Toyota планира да пусне на пазара в Китай електрическия модел GAC Toyota ix4 до края на тази година. Преди години ръководството на Toyota отхвърляше варианта за предприемане на подобни действия, но намеренията на китайското правителство да стимулира производството на електрически коли оказаха сериозно влияние върху взетото решение. Около тази теза се обединиха директори от двете групи.

Стратегията на Пекин доведе до създаването и на други обединения – Ford сключи споразумение със Zotye за съвместното производство на електрически коли. Към момента от Ford чакат да получат одобрението на регулаторите за партньорството.

Джеймс Чао, директор в консултантската група IHS Markit, коментира, че мениджмънтът на Toyota е намерил креативно решение на проблем, пред който всички автомобилни производители са изправени в Китай, а именно изпълнението на квотите за продукция на електромобили.



Вариантите пред Toyota

Въпреки това някои експерти в индустрията смятат, че Toyota показва несигурност във възможностите си да конкурира успешно компаниите, които оперират в Китай, преди да е готова с електрическите версии от собствената си продукция през 2020 г.

На автоизложба в Пекин преди месец Toyota представи плъгин хибридни версии от моделите Corolla и Levin, които ще са достъпни на пазара от 2019 г. От компанията коментираха, че изцяло електрическите им модели ще са в продажба от 2020 г.

От ръководството на най-голямата автомобилна компания в Япония потвърдиха, че преговарят за подобна сделка и с другия си китайски партньор FAW, но все още разговорите са в начален етап.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Растежът на "А1 България" продължава и през второто тримесечие Растежът на "А1 България" продължава и през второто тримесечие

Приходите на телекома нарастават с 4%, а печалбата - с над 9%

17 юли 2019, 636 прочитания

Nestle създава нов шоколад без добавена захар Nestle създава нов шоколад без добавена захар

Новият метод може да намали количеството захар в шоколада с до 40%

17 юли 2019, 957 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
UBS предвижда, че Германия има най-голям шанс да стане световен шампион по футбол

Според изчисленията швейцарската банка Бразилия и Испания също имат добри възможности на първенството в Русия

Ерата на онлайн списанията

Вицепрезидентът "Mаркетинг, разработки и анализи" в медийната група Condé Nast Стефани Фрийд пред "Капитал"

Великанът на входа на София

Рибният бизнесмен Петко Русинов инвестира в жилищна сграда с 31.5 хил. кв. м РЗП до Околовръстното в "Младост 4"

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Sympathy for the Writer

Биляна Курташева за книгата си, посветена на неподозираните връзки между различни произведения, периоди и личности

Ново място: "КО-ОП"

Коуъркинг пространството отваря врати с амбицията да среща различни професионалисти, публики и изкуства