Александър Димитров: Ще сме лидер с много нови продукти

Изпълнителният директор на "А1 България" пред "Капитал"

"Вярваме в консолидацията и във всеки момент, когато видим нещо, което може да закупим, ще го направим, както сме правили и до момента," казва Александър Димитров
"Вярваме в консолидацията и във всеки момент, когато видим нещо, което може да закупим, ще го направим, както сме правили и до момента," казва Александър Димитров    ©  Надежда Чипева
"Вярваме в консолидацията и във всеки момент, когато видим нещо, което може да закупим, ще го направим, както сме правили и до момента," казва Александър Димитров
"Вярваме в консолидацията и във всеки момент, когато видим нещо, което може да закупим, ще го направим, както сме правили и до момента," казва Александър Димитров    ©  Надежда Чипева

Профил

Александър Димитров е изпълнителен директор на "Мобилтел" (вече "А1 България") от есента на 2015 г., когато наследи Танасис Кацирубас. Работи в телекомуникационния сектор от 18 години. До 2015 г. беше главен търговски директор на БТК, където работи в продължение на седем години. Преди това пък беше главен изпълнителен директор на "Германос телеком България". Завършил е Техническия университет в София с магистърска степен по електрически машини и съоръжения. Има и магистърска степен по маркетинг и мениджмънт от УНСС.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


9 коментара
  • 1
    orchis avatar :-|
    orchis

    Всички тези меринджеи с гръцки CV та, не вещаят нищо добро.

  • 2
    tmpplbg avatar :-|
    Toncho Petrov

    Бизнесът е да пребрандираме магазините .Тоя филм го гледахме с Вивком. Извън големите градове покритието на мрежата с ниска плътност.

  • 3
    debelprach avatar :-|
    debelprach

    Добър опит ноооо неуспешен! Пичове закривайте фирмичката и беж!!

  • 4
    petkata1 avatar :-|
    petkata1

    Пак от начало с празните приказки - колко големи сме и как още ще пораснем. Да. Ще пораснете ама само в очите и ушите на кьоравото и глухо ръководство и изсъхналите мозъци на маркетинговите отдели. Напишете в прав текст, какво ще спечелят клиентите от А1 след като Ви има в близо 1/3 от Европа. Какви ще са цените на мин. разговор в А1 мрежата, каква ще е гарантираната скорост и цената на интернета в А1 мрежата?
    Преоблякъл се Илия и пак в тия.

  • 5
    alegria avatar :-|
    Dum vivimus, vivamus

    До коментар [#1] от "orchis":

    Времето доказа, че в България най-добре се справят български мениджъри. Пример за това е Теленор - в момента в който дойде сръбският мениджмънт всичко свърши. Доведоха посредствени, но пък много скъпоплатени ( и тук говорим за европейски стандарт) люде, чиято основна цел бе какви къщи да наемат, но нищо свързано с нови услуги, продукти или каквото и да било. И сега следва логичният край - поделенията на Теленор в Югоизточна Европа ( да подчертая, че във всички тях има сръбски мениджмънт) се продават отново. Основно поради изключително ниските нива на оперативна печалба ( а те у нас се издуваха само чрез затваряне на магазини, и съкращения на персонал - само български, разбира се). А пък да не забравяме, че горепосоченият мениджър е бил главен търговски директор на Виваком, в продължение на 5 години и отговорен за тоталната смяна на бранда - от държаното БТК с каси в пощите, до сегашното ниво на магазини, сателитна телевизия и оптичен интернет. Надявам се наистина да успее, заедно с екипа си, да промени нещата към нови, по-добри и по-евтини услуги.

  • 6
    pavelski avatar :-|
    pavelski

    - Пуснаха планове с минути, които се оказа, че не са към всички, а само вътре в мрежата. Но с име на тарифен план, който беше с минути към всички. Който се хване.
    - Никаква реакция при спрял стационарен интернет. След настояване, ще проверим утре.
    - Мрежата им изостана от тази на Виваком.
    Като цяло добра компания, но греши в стратегията.

  • 7
    tww09306483 avatar :-|
    Petleshev

    Ако спрат да лъжат на дребно и да правят клиентите си на прости..., след няколко години ще има резултат. Ама едва ли ще си променят отношението.

  • 8
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    Гръцките и сръбските мениджъри оставиха в България компании с много лоша репутация сред клиентите. Дано промяната към по-добро да не свърши само със смяна на името...

  • 9
    georgh5n2 avatar :-|
    georgh5n2

    Най-силния им коз е, че не са спонсор на Левски.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход